Blei torpedert av en scooter.....

Anbefalte innlegg

Hadde vært på Møller å henta nye sitte-pute til S4`en,måtte stoppe i krysset før sjukehuset fordi en bil skulle ned Geileberg-veien. Står stille å venta å der "BANG!!!!" Kikka i speilet der ser e bakhjulet på en scooter å en hjelm å greier. Joda da hadde han kjørt rett i baken på S4`en........knust baklys-rampe,knust bakfanger og en stygg bulk i bagasje-lokket. Gikk heldigvis bra med føreren av scootern,men tror den scootern fikk litt vondt. Framgaffelen va så bøyd at fremhjulet nesten tok inni fotbrettet og masse plastikk som va knust. Har hatt bilen i under ei uke så blir e påkjørt.........: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjiipe greier!! Bilder av skadene?

Blir vell kondem den scooteren da.. Ikke greit å se forskjell på vanlig baklys og bremslys vett.. heheh.... Bra det ikke ble noen person skade da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid kjipt når sånt skjer, men bra at det ikke ble person skader.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at det ikkje blei personskadar i alle fall!

Men hur går det med bilen då? Reknar med at alt går på mopedførars forsikring? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

makan til uflaks da pål... Ble det dyrt da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,har jo ikke hatt bilen en uke enda!! Var visst ikke første gang han krsæja heller sa faren. Jeg blir jo kvitt en rust-skade på bagasje-lokket også,så det var vel litt hell i uhell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Bra du får tatt rusta "gratis", men det er jo kjipt alikevell!

Liker ikke slike gærniger på moped!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Baklykt-rampa var jo litt falma på det "røde" feltet på ryggelysene også........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkje bra Pål.. Menmen alt som går på andre si forsikring e nå stort sett greit da.. :)

 

Og så lenge det går bra med folket så e d no bærre lækkert sjø..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Pål Fivelstad

Var visst ikke første gang han krsæja heller sa faren.

Tydeligvis noen som ikke blir klok av skade? Må le litt da, det er en dårlig uvane. Kommer nok ikke til å gå så bra når gutten skaffer seg større sykler... Eller kanskje han burde skaffe seg sånne hestelapper så han kan bli litt mer fokusert på det som skjer foran ham i trafikken?

Men jeg må vel kanskje vært litt forsiktig med å henge ut folk som ikke er helt oppmerksomme? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjipern da duh....

 

men.... toast opp nån bilder da! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husker nå jeg hadde Mt5'en min i min yngre ungdom, trøtt som fy på vei til skolen med dårlige bremser... tror jeg lagde noen sorte dekk flekker på ett par støtfangere det året...

hvordan er det forresten med forsikring, kan du velge å gjøre noe av arbeidet selv å en karosseri arbeider gjør resten?

 

scenario:

jeg blir påkjørt bakfra, skader på fanger, bakluke, lykter og ene bakskjermen..

 

bakskjermen fikses av en kaross oppretter, mens jeg tar å utbetaler resten av forsikrings premien for å reparere resten selv i bedrifter der jeg får vennskaps rabatt og i tillegg får jeg mulighet for å bestille meg lykter etter eget valg og starte clean'ing av bakluke og modding for skilplass i fanger.. ?

 

sorry OT ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er visst en "sykdom" i ålesund det der. Stoppa utafor Mølla for å slippe noen over veien, og så var det et lite smell bak. En gjeng på 4 (!) fjortis-babes var litt for opptatt av andre ting enn å bremse scooterene sine, med det resultat at nr 2 hadde kjørt i nr 1 som havna i fangeren min. Heldigvis var hun av type ekstra lett, så det viste ingenting på bilen. Spurte henne likevel om hun ikke fulgte med, og fikk til svar: "Det vakke min fæil!". Lurte på om hun kunne synes det var min feil, men da svarte hun ikke. Tok nummeret på scooteren i tilfelle jeg oppdaga noe senere, men nei. Hadde hun bare hatt en vanlig moped med større hjul så kunne jeg fått fikset noe litt lenger oppe på fangeren.: rolleyes

 

PS: Ingen mennesker kom fysisk til skade i denne episoden :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.