Anbefalte innlegg

Hei alle lokallag!

Som dere sikkert har fått med dere, har vi dannet et lokallag også her på Nordmøre. Vi er fortsatt få, men det er heldigvis ivrige sjeler som støtter opp. Alle lokallag har en gang i sin tid vært i en etableringsfase, og jeg lurer derfor på hvordan i all verden dere greide å skaffe kapital?: klø :

Det er greit nok å begynne i det små, der kostnader er lik null, og videre på en måte bygge seg oppover, men...: bh :

Har dere noen forslag til å få kapital på konto?

Kanskje en form for kronerulling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med lokallaget

 

Her i Agder har vi ikke gjort stort for å få penger på bok.

Det eneste er salg av klubbeffekter som vi sendt fra Oslo til inntekt for lokallaget.

 

I tillegg til dette arrangerer vi glattkjøring i helgen og da tar vi litt mer fra deltakerene enn det baneleien koster, da blir det litt ekstra i kassa.

 

Dette er det eneste vi har gjort så langt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal dere med penger? Vi bruker ingen penger på lokallaget. Har et par tusen til overs fra treffet i fjor, men utover det har vi ingen inntekter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen

Hva skal dere med penger? Vi bruker ingen penger på lokallaget. Har et par tusen til overs fra treffet i fjor, men utover det har vi ingen inntekter.

-Øke aktivitet

-Innkjøp av treff- og klubbmateriell

-Premier

-Kapital til baneleie uten å være livredd for dårlig oppmøte

-Innleie av kvalifisert personell til f.eks treff

-Innkjøp av gevinster i tilfelle lotteri e.l

-Generell sikkerhet

 

Egentlig til det meste. Vår store høvding John har også presisert at god økonomistyring er absolutt første bud for å drive et godt lokallag, og om jeg en dag må ringe han for å få dekke eventuelle underskudd, vet jeg at vi har mislyktes...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fint om dere også klarer å skaffe inntekter på egenhånd, men det er ikke noe absolutt krav for å kunne arrangere noe. God økonomistyring er selvfølgelig et krav, men det betyr ikke at dere må ha masse penger på bok. I budsjettet for 2004 så er det satt av 70 000 til støtte for lokallag. Hvis dere vil arrangere et treff/leie bane etc og arrangerer det på en god måte så kan styret støtte dere økonomisk og også stille garantier hvis nødvendig (f.eks. ved dårlig oppmøte pga dårlig vær). For å kunne få en slik støtte/garanti så må arrangementet ha et godt budsjett som er godkjent av styret på forhånd før treffet blir avviklet.

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Donerte 100,- kroner til lokallaget i dag. Ikke så mye, men i allefall en start :)

Kontonummer: 4040 13 28604...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og stafettpinnen går videre..?:stikke:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...da kom det en liten slant fra meg til "fadderbarnet" også :klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bump: 4040 13 28604 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer en liten slant fra meg å til klubben : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.