Stavanger: Eg sko lissom chippa bilen min...

Anbefalte innlegg

Nå fant eg ud d merkeligaste! Bilen va jo faen chippa fra før! Fekk ladetrykk på nesten 1,3bar! Bilen blei solgt t meg "som orginal", så eg hadde jo isje peiling! Tippe eg ska finna ud kem så haddan fysste å hørra ka så står i... For uden at eg har kjørt ein tilsvaranes bil før så føle eg isje at an går sååå bra, hehe:)

 

Hein: kan eg prøvekjøra din? Eller kan me ta ein liden drag? hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, konge! :D Bilen din e sikkart raukjørt t tusen og alt av dele må sikkart skiftas au snart.. muahahaha!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, konge! :D Bilen din e sikkart raukjørt t tusen og alt av dele må sikkart skiftas au snart.. muahahaha!!! :D

 

Haha! Neida, eg tror an ska ver i ganske god stand. Di så haddan før meg e bilmekanikere å di har gått øve bilen. Ska isje ver någe stress. Eg kjenne di eg kjøptan av og så...

 

Men eg fant ut kem så hadde bilen før di igjen då, så eg ringte t an. D viste seg då at an blei chippa av Norsk Bildelesenter med SKN chip i 2006. Den sko gje 261hk og 350Nm... Så d e jo heilt greit...

 

Som eg har nevnt tidligare så va d han Stian (sstuning) så sko fiksa dette for meg då. Eg slapp jo å betala någe for arbeide an gjorde, d va jo kjekt av an, eg har jo tross alt brukt någe av tiå ans pluss arbeid me å demontera/montera dill å dall:) Han verke så an jaffal har god peil på d an drive me og:)

 

Men siden eg sleppe å bruga penger på chip så må eg jo finna någe aent å bruga pengane på då, hehe! Tenkte litt på eksos, catback fra BSR eller någe. Stian levere jo og montere eksos og... Men tenke og litt på ny downpipe med sportcat... D må ble ein av delene foreløpig då, e isje så rige: rolleyes

Ka ville dåkk gjort som neste steg? Evt andre tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ville kjøpt komplett anlegg fra turboen og bak.. ;) Men så blei jo eg frelst når Jonas gjorde det på TTen då... Futti grisen for ein rå lyd dar kom av det Miltek anlegge hans!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ville kjøpt komplett anlegg fra turboen og bak.. ;) Men så blei jo eg frelst når Jonas gjorde det på TTen då... Futti grisen for ein rå lyd dar kom av det Miltek anlegge hans!

 

Hehe! Joda, men d koste jo fort någen kr og då... Klart eg VIL jo ha komplett, men akkorat nå så e isje lommabogå heilt enige...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, e ofte det som e probleme når det gjelde bil.. hehe.. Begynn med å lag deg ein fet hekk m/potta du e fornøyd med og så bygge du deg framøve?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, e ofte det som e probleme når det gjelde bil.. hehe.. Begynn med å lag deg ein fet hekk m/potta du e fornøyd med og så bygge du deg framøve?

 

 

Isje dumt d asså:) Forhørre meg litt om priser å sånt så får me se ka d bler t av catback. Har fått anbefalt Miltek eller BSR...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo bruga pengene på drikka på rudskogen?? :P

 

 

Nei men ka med å fiksa litt lakk å småskader? Rubbing'n shit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din gikk i allefall MYE bedre enn min Robin!!

Må jo si vi hadde oss en fin liten leke-runde i kveld : smil :

 

Å så reine bilene ble etter noen runder på gresset på sola-stranda :nana: NOT!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din gikk i allefall MYE bedre enn min Robin!!

Må jo si vi hadde oss en fin liten leke-runde i kveld : smil :

 

Å så reine bilene ble etter noen runder på gresset på sola-stranda :nana: NOT!

 

aha, så det var dere som tråkka gasspedal her ute i kveld :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe:) Samme jeg skulle gjøre med forrige bilen min, fant og ut at den var chippet. Syntes jo den gikk godt i starten men ble liksom bare vant til det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bor du der øyvind??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Isje dumt d asså:) Forhørre meg litt om priser å sånt så får me se ka d bler t av catback. Har fått anbefalt Miltek eller BSR...

 

Begge deler her e rått, tøft valg men Miltek er jo ikke kjent for så "rå" lyd, den lager jo en del grommere men tilsvarende orginalt.. Fordelen med å kjøpe BSR er jo at du har en forhandler og forholde deg til..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bor du der øyvind??

 

Ja, bor på golfbanen, derfor jeg har "golf-bil" :P

 

hører alle i området der nede som gir litt gass,og på en god kveld kan jeg faktisk få med meg at Jonas "drar på" borte ved Statoil på flyplassen : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du hørte ikke meg for en halvtime siden da :D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke lett dette... Men tror jeg går for BSR sitt, som Juvkam sier er det greit med en forhandler å forholde seg til:)

 

Finni: Lakken får me ta seinare, hehe, eg vil ha litt merre lyd fysste;)

 

Ja Hein, merka ein del forskjell mellom min å din! Kati ska du chippa?

Steike så bilane såg ud itte den turen på gresset! D der va dridløye:D

Øivind: Du får komma ner neste gang du hørre oss;)

 

Se bildene av koss bilane såg ud ittepå:D

Hein va snille å spylte begge bilane ittepå:)

IMG_0085.jpg

IMG_0086.jpg

IMG_0087.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der såg jo bare driiiid løye ud!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der såg jo bare driiiid løye ud!!

 

 

ja tro meg, d va d:) E fysste gang eg lage piruetter med quattro, så det måtte litt øvelse t før eg fekk d skikkeligt t, men d jekk jo bra t slutt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sende over video på msn i ettermiddag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må legga ud videoen her då¨!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha godt nogen andre og har sjitne bila :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

An e så og sei reine nå då;) Men dår e litt gras å drit inni bilen og, eg hadde jo vindue åpent den eine gangen, hehehe!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.