audi quattro øk. tilstand uvesentlig

Anbefalte innlegg

Noen som vet om en quattro 90/80 som selges? tilstand trenger ikke være god...skal bare ha drivverk/understell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det skivebrems bak på den? Jeg trenger hele bakstilingen med dempere å hele rokle:)

ja det er det men få tak i en 80 eller 90 heller. Cq er for spesiell til å slaktes!

Kan jo hende at vi kan få diffen fra 100q'n min til å passe (om utvekslingen er rett forhold til det du trenger). Bruke travers fra forran på den bilen og sette den bak samt montere diff på denne? Bærearmer lager vi selv;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes ingen quattro-biler med trommelbremser bak, alle har skiver.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er det men få tak i en 80 eller 90 heller. Cq er for spesiell til å slaktes!

Kan jo hende at vi kan få diffen fra 100q'n min til å passe (om utvekslingen er rett forhold til det du trenger). Bruke travers fra forran på den bilen og sette den bak samt montere diff på denne? Bærearmer lager vi selv;)

 

Syns du de er for spesiell??...du som bare kutter de i to:p

 

Bakstillingen på 100q din...hvordan ser den ut...er den lik 80/90 eller er den mye bredere?Diffen sveiser jeg bare i første omgang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes ingen quattro-biler med trommelbremser bak, alle har skiver.

 

Godt:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.