Vest: Førde. Nye bilen er komt.

Anbefalte innlegg

Ja da var nyebilen komt. Det vart ein A4 2.0TDI 09mod.

IMG_8312.JPG

IMG_8313.JPG

IMG_8314.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter veldig masse fram og tilbake vart den levert m. følgende utstyr:

Fantomsort

Bagasjeromsmatte, vendbar

19" 20 eikers designe s-line

Førerinfo.system

3-soners klimaanlegg

Fjernbetjent kupevarmer

Skinn/stoff sprint s-line

Panoramasoltak

S-line ekstriørpakke

S-line sportspakke

Xenon plus

Mitarmlene foran

Uten motorbetegnelse

Takreling sort

Blanke sidelister.

 

Det er det den har foreløbig, tenker eg før ta å sote nokre ruter på bilen og, da det ikkje kunne levere det org, berre med solgardiner.

 

Bilen bilr klargjort på fredag, so vi får sjå om det eg kan få tatt nokre bedre bilder då.

IMG_8315.JPG

IMG_8316.JPG

IMG_8317.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det her må jo bli bra. Gleder meg til flere bilder kjenner jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så pass Robert :) grattis med kanon bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker roger, har tru på det kan bli ein bra bil ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

berre en ting eg ville hatt anerledes ;) fargen;) Kvit...... satans rå i kvit denne bilen... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit det, men det er jo altid ein liten hake med alt her i livet seru. eg skal berre ha bilen i ein måne so skal han gamle far overta bilen, so han hadde ein finger med i spillet han og når det kom til farge og utstyr. skulle eg hatt den sjølv heile tida hadde egog vurdert kvit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rå bil vertfall.................. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja bilen er fin den. den skal regast i morgen fredag, og vart ikkje sogale m forsikring heller, 3200.- på 70%bonus 8000km og kaso+.enter forsikring

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil, er det 140 eller 170hk? Og hva er prisforskjellenb på de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er 143hk og 170hk var ikkje tilgjengelig da eg bestilte bilen så eg er litt usikker på prisforskjellen. har fått bilen heim no og sålangt er eg stor fornøgd, men ser det att vi må sote noen ruter, so time er bestilt på neste onsdag, litt usikkert på kor mykje eg skall sote og kor mørkt. Tenker eg får ta meg ein tur til svigers i helga å vise dei bilen so det går an å overtale dei til å kjøpe ein skikkelig bile (dei kjøre opel vectra):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vert ute og kjørt litt i kveld, og fant ut att det vart noko som ikkje stemte heilt i fronten.. Det er jo gult lys av grøfte lysa og blått/kvit av diodane og hovedlykta, det må vi gjere noko med. Går det an å bytte det ut med bluevisjon perer eller må eg monter exsenon? event. kor får eg tak i d eg treng?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan montere Bluevisjon pærer, da har eg lest at det er absolutt Høen pærer som teller, desse selger Ørjan Andreassen her på forumet.

 

Eg personleg gjekk for Bi Xenon slim: Kjøpe til Nærlys, Fjernlys, Grøftelys og parklys. Xenon slim betyr at ballasten er meget små og lete å plasere i bilen. Dette sette ga eg 2900kr for med motstander slik at Autocheken funker som vanleg.

Desse vart kjøpt av Tom Are Andresen her på forumet. Skal vist vere meget bra i følge andre som har handla av han.

 

Roger I

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

då får vi sjekke opp i det. takker roger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

beklager litt dårlig kvalitet (mobil bilder).

Bilde023.jpg

Bilde024.jpg

Bilde025.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var bilensent tilsoting av rutene. det vart alle rutene. type lys, da rutene er ganske mørke org. får bilen tilbake i morgen,so vi får sjåom ikkje vi får tatt nokre bilder då.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var bilen ferdig sota, og synest det vart heilt ok, kunne kansje ha vert ein tanke mørkere, men so er det jo paps som skal bruke bilen mest.(og ja, det er dårlige bilder, har jo berre mobil,men dårlige bilder er vell betre enn ingen bilder?)

Bilde026.jpg

Bilde027.jpg

Bilde028.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott bil. Synes sotingen ser bra ut jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja synest sotinga var grei den eg og.Har og bestilt blå pærer til grøftelysa (4500k).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøff bil! Hvorfor skal du bare ha den 1 mnd da? ville hatt den lenger jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

no har det seg slik att eg jobber på berge & co i Førde og for å få rabattane på ny bil må den vere reg. på meg. Som eg har skreve tidligare i tråden er det han paps som skal ha bilen etter meg. Kan vell og fortelle att eg må inn til biltilsynet og få endra vognkortet, fordi tullingane i Møller har gjittopp feil dekk.dim ved reg/typegodkjenning. Når bilen er levert m sportspakke er det org.18" og eit tillvalg på 19" og ikkje 16 event. 17 som ellers, og det har jo dei ikkje fått med seg, so det står att dekkdim på bilen skal vere 16 event 17 ikkje 18 event19.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ingenting å si så lenge rulleomkretsen er lik fikk jeg beskjed om på biltilsynet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott bil med mykje rett utstyr! Kjekt å sjå at det er fleire som har gleda av å ha ny bil om dagen.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ingenting å si så lenge rulleomkretsen er lik fikk jeg beskjed om på biltilsynet..

 

er fult klar over det eg og, men so er jo det altid ein tulling påbiltilsynet som skal henge seg opp i att det ikkje er innført i vognkortet,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott bil med mykje rett utstyr! Kjekt å sjå at det er fleire som har gleda av å ha ny bil om dagen.... :)

 

jepp altid fint/godt me ny bil.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.