Molde: Molde: Klubbgensere

Anbefalte innlegg

Bestilling av klubbgensere!

 

Noen som er interessert i klubbgensere med hette? Molde lokallag og klubb logoen diskre på brystet. Sort med sølv brodering. Ca 300 kroner! Lages på bestilling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jeg int i !

 

Typisk "passe tjukk" collegegenser med hette eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sålenge størrelsen er stor nok, er jeg interessert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilling av klubbgensere!

 

Noen som er interessert i klubbgensere med hette? Molde lokallag og klubb logoen diskre på brystet. Sort med sølv brodering. Ca 300 kroner! Lages på bestilling.

 

Om genseren er kul så kunne vi sikkert slått oss sammen å fått laga med ålesund og molde å fått en bedre pris? ;) værtfall mange fra ålesund som har lyst på genser så er jo ikke umulig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om genseren er kul så kunne vi sikkert slått oss sammen å fått laga med ålesund og molde å fått en bedre pris? ;) værtfall mange fra ålesund som har lyst på genser så er jo ikke umulig..

 

Ditcher vi Nordmøre her nå eller? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om genseren er kul så kunne vi sikkert slått oss sammen å fått laga med ålesund og molde å fått en bedre pris? ;) værtfall mange fra ålesund som har lyst på genser så er jo ikke umulig..

Enig i den...Min gamle er meeeeget utslitt no : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne også tenkt meg en slik :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ditcher vi Nordmøre her nå eller? :D

 

klart det :D

 

 

Men da for å gjøre saken enklere da så kan man jo få laget til alle i fylket :) er vel Ålesund, Nordmøre, Molde.

 

Om du tar på deg jobben Per Håkon så kan vi ha en egen bestillings tråd i vær lokalagsdel så får du antal gensere som skal produseres ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha en, siden du lovte meg og Ole K. For et halvt år siden av vi skulle få hver vår :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å ta bestilling i hvert lokallag. XL var stor nok til meg så xxl skulle være stor nok tenker jeg. Prisen er den samme gi og med vi skal ha forskjellig logo. Eller lage en med Regin vest på? Da blir det billigere.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på her..... Genser kan være av interesse ja: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.