ABT styling til A3 Sportback. Anyone?

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å kanskje muligens i en fjern fremtid tenkt å bygge ABT stylingen til bilen min. Er det noen som har vært bort i noe slikt? ABT sin styling til A3 Sportback altså.

 

Tenkte da på pris, passform pris på lakkering osv.

 

Jeg er egentlig ikke så fan av denne type styling, men altså... ABT : sikle : Ble helt mo i knærna når jeg så den første A3 Sportback ABT irl...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ABT er dyrt og har bra passform.

Pris på lakk er litt vanskelig å si men regn med et sted mellom 5-10K

 

ABT på A3 SB er pent, go for it :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, den er veldig pen.. Men, hvordan blir det med ryggesensoren min da? Enten må jeg kjøpe hekken med sensorer, ellers må jeg vel borre hull og lage de selv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg fått tilbud på ABT stylingen. 19000kr inkl lyddemper og enderør til pottene. (Bakre lyddemper med 4 enderør på 76mmØ, rustfritt stål, ABT-logo )

 

Jeg må svare raskt... Huff.. Vanskelig dette her! Jeg har egentlig ikke penger :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også sett at noen A3 Sportback modeller har alu lister på taket. Hvor får jeg tak i slike? Evt i lag med alu lister rundt vinduene :) Rekner med jeg bestiller ABT stylingen i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor bestilte du?:)

 

Bestilte du hele pakken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke det var noe upris.... ABT er meget gjennomført, og hakket vassere enn S-Line styling. Lykke til:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett!! :) Lag en tråd om bilen da når det begynner å skje ting :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett!! :) Lag en tråd om bilen da når det begynner å skje ting :)

 

Hei! DU! Jeg så bilen din en dag du var på Langevåg ;) Du å Dama di eller noe :P

Jeg sto der nede på ferjekaien når du kjørte ombord i ferja :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ååå?:) ja, dama har hytte der, så var innom der ja :) bor du på bømlo eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ååå?:) ja, dama har hytte der, så var innom der ja :) bor du på bømlo eller?

 

Jupp, bor på Finnås.. Må gi et pip neste gang du er over her da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nevne det ja, hvis jeg husker på det :D kommer værtfal til å kikke nøye etter en A3 ABT:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nevne det ja, hvis jeg husker på det :D kommer værtfal til å kikke nøye etter en A3 ABT:)

 

Det bør du ;) Hvor på Bømlo er det dama har hytte da? jeg har enda ikke fått noen bekreftelse på leveringsdato for ABTen enda.. Gler meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykling ;) Ja bare til å glede deg, det blir nok helt rått! Ser du har rette motoren ogsÅ:) Mye utstyr eller? Hvilken farge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykling er 4 minutter fra meg med bil det ;) Utstyr? Nok til at jeg ikke gidder skrive 2 ganger :P les mer i tråden min :)

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=114547

 

Er ikke (nye) bilder der akuratt nå, pga flytting :) Men håper det kommer en 5-6 flere bilder i løpet av morgen dagen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var stylingen ankommen leverandør. Nå er det bare å skrape sammen penger slik at han får sendt de til meg... Det kan bli dyrt nok...

 

 

:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var det en tråd ja:) gleder meg til å følge med fremover:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.