#51 Skrevet August 15, 2008 da har jeg polert bil i hele dag! ses i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet August 15, 2008 Jeg stiller opp med kone bilen min imorgen tidlig ihvertfall:) prøver å få meg 2 biler til Men får se Hva jeg får til. Sees om 6,5 time. Nå må jeg få meg en time på øyet:) blir kult i morgen. Sees. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet August 15, 2008 æsj.. jeg får komme litt etter dere.. må innom illtema eller mekonomen å handle nye servoreim.. ble litt på tampen skruing i kveld.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet August 16, 2008 Da er vi straks på tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet August 16, 2008 Det er dansken jaggu også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...