Oslo: Felleskjøring til Rudskogen. Avreise LØRDAG.

Anbefalte innlegg

Vi blir nok også med lørdag morgen.

Og hvis du skal kjøre begge dager så kan vi jo slå følge søndag også, Mikael?

 

Ser ut til at jeg også må kjøre opp og ned begge ddager. Sliter med og få barnevakt til junior fra lørdag til søndag:o

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal dere ikke overnatte altså? MAKAN!!!!

 

Nei, vi drar hjem til den lille hunden vår på kvelden vi tror jeg. Vi har vel hatt nok overnattingsdøgn i bil og vogn i sommer synes jeg. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal nedover på søndag. får besøk på lørdag pluss at jeg må jobbe så jeg får dessverre ikke vært med på lørdag. men, kommer sterkt tilbake på søndag. da skal tillogmed passaten ut på banen en liten tur så vi får se hvordan det går. :)

 

når kjører folket nedover på søndag???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal nedover på søndag. får besøk på lørdag pluss at jeg må jobbe så jeg får dessverre ikke vært med på lørdag. men, kommer sterkt tilbake på søndag. da skal tillogmed passaten ut på banen en liten tur så vi får se hvordan det går. :)

 

når kjører folket nedover på søndag???

 

Se her Arve

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=130404

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir med jeg, men hopper på kolonnen fra vinterbro.. Kanskje noen kunne sendt meg en sms bare litt før dere passerer tusenfryd? Ørjan?: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal innom rema etterpå, så kan jeg se om det er griller igjen der, tror det, men er ikke helt sikker, de fleste bensinstasjoner har det også da, så får vel alltids tak i det.. Men skal sjekke idag så finner vi ut til i kveld ;)

 

Nå har det blitt gitt klarsignal for engangsgriller så da kan man like gjerne gå for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan medele at det blir 4 biler til fra esso ryen:) så da ses vi!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir med jeg, men hopper på kolonnen fra vinterbro.. Kanskje noen kunne sendt meg en sms bare litt før dere passerer tusenfryd? Ørjan?: vinke :

 

Ikke noe pes. Send meg nummeret ditt for det har jeg klart og slette:o Om du ikke har mitt så er det 46 46 56 55

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håhåhå! Da blir vi jo MANGE nedover! Lover at jeg kommer med mest shitty bilen i Oslo-kolonnen : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut til at jeg blir med ned lørdag:) Hopper på i sandvika. Klokka 07 på statoil eller?

 

Men siden jeg aldri har overnattet på et treff så lurer jeg på hva jeg bør ta med? har telt, sovepose, underlag, grillmat, drikke. men hva mer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes, ble ferdig med prosjektet i dag og ikke søndag, så da må jeg ikke jobbe og kan dra. Tenkte å kanskje henge meg med på kolonnen, og bli til søndag før jeg drar videre på fisketur. Moro :D Oslo Camp også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når er forresten neste førermøte? 13?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes, ble ferdig med prosjektet i dag og ikke søndag, så da må jeg ikke jobbe og kan dra. Tenkte å kanskje henge meg med på kolonnen, og bli til søndag før jeg drar videre på fisketur. Moro :D Oslo Camp også?

 

Camp Oslo er vel godt igang allerede kjenner jeg folket rett ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok :D Konge... er det mulighet for å få vasket bilen der, skikkelig altså? Slange og sånn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok :D Konge... er det mulighet for å få vasket bilen der, skikkelig altså? Slange og sånn?

 

Nei, veldig begrenset vaskemulighet på området, men finnes bensinstasjoner i nærheten der du kan vaske ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut til at jeg blir med ned lørdag:) Hopper på i sandvika. Klokka 07 på statoil eller?

 

Men siden jeg aldri har overnattet på et treff så lurer jeg på hva jeg bør ta med? har telt, sovepose, underlag, grillmat, drikke. men hva mer?

0700 på Statoil ja. Bli blendet av mitt skinnende fartøy! : smil :

 

Utstyr:

Verktøy (alltid endel baki med slik type Passat), telt, liggeunderlag, sovepose, evt pute, kamera med tilbehør, mobillader til bil, musikk

Klær:

I tillegg til vanlige klær; ullgenser, regnbukse, ullsokker, ekstra par sokker - iallefall greit å ha noe som varmer og evt er nødklær om du skulle bli våt etc.

Annet:

Toalettsaker, brassestol (Shell har enda), evt pute, solbriller/krem(???)

Mat:

Pils, salami, tubeost, ferdigskåret osv, ferdigskåret brød, havrekjeks (greit for akutt sult etc), mer pils, grillmat, 1.5L Cola, 1.5L Vann, godis/snacks

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, veldig begrenset vaskemulighet på området, men finnes bensinstasjoner i nærheten der du kan vaske ;)

 

må vaske med washmit og skikkelig såpe og sånn vettu :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut til at jeg blir med ned lørdag:) Hopper på i sandvika. Klokka 07 på statoil eller?

 

Men siden jeg aldri har overnattet på et treff så lurer jeg på hva jeg bør ta med? har telt, sovepose, underlag, grillmat, drikke. men hva mer?

 

Campingstol MÅ du ha : ja :

 

Ellers er Ola inne på veldig mye veldig riktig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en slangetrommel og vann ved depoet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja da utgår kolonnekjøring for meg, men drar nedover senere, MÅ vaske bilen vettu :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

0700 på Statoil ja. Bli blendet av mitt skinnende fartøy! : smil :

 

Utstyr:

Verktøy (alltid endel baki med slik type Passat), telt, liggeunderlag, sovepose, evt pute, kamera med tilbehør, mobillader til bil, musikk

Klær:

I tillegg til vanlige klær; ullgenser, regnbukse, ullsokker, ekstra par sokker - iallefall greit å ha noe som varmer og evt er nødklær om du skulle bli våt etc.

Annet:

Toalettsaker, brassestol (Shell har enda), evt pute, solbriller/krem(???)

Mat:

Pils, salami, tubeost, ferdigskåret osv, ferdigskåret brød, havrekjeks (greit for akutt sult etc), mer pils, grillmat, 1.5L Cola, 1.5L Vann, godis/snacks

 

Finfin liste det der ja.. ser jeg mangler noe ja.. hadde helt glemt av klær og mat:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg henger meg og på kolonna!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finfin liste det der ja.. ser jeg mangler noe ja.. hadde helt glemt av klær og mat:p

Hehe japp! Gjelder bare å få ting ferdig selv nå så.... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.