Ålesund: 16/17 toms 5x112 felger med dekk å låne ??

Anbefalte innlegg

Noen som har enten noen 16 eller 17 toms felger med dekk å låne meg i et par uker ? Gjerne noe gammelt rask du ikke er så veldig redd for. Har solgt 18 tommerne mine å har 15 toms vinterfelger liggende men bilen blir så lav foran at den tar nedi overalt. Med litt større dekk så blir den såpass høyere at da tar den ikke nedi så lett. Betaler for lånet såklart.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja, jeg har jo mine 16" vinterdekk som jeg ikke kan bruke lengre da pga større bremser, de er litt kantkjørt, også har de litt fastbrent bremsestøv etter forrige eier, så jeg må invistere i noen brukte 17" uansett:)

 

et 35 og piggfrie vinterdekk står på. 195 tror jeg det var

 

det hørest vell meget "fristende" ut. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett sett 195/65-15 liggende med sommerdekk. Men blir vel for lite slik jeg forstår deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja, jeg har jo mine 16" vinterdekk som jeg ikke kan bruke lengre da pga større bremser, de er litt kantkjørt, også har de litt fastbrent bremsestøv etter forrige eier, så jeg må invistere i noen brukte 17" uansett:)

 

et 35 og piggfrie vinterdekk står på. 195 tror jeg det var

 

det hørest vell meget "fristende" ut. hehe

Kunne du sjekket opp dimensjonen ?? 195 dekk i 16 tom er jo litt sjeldent

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne du sjekket opp dimensjonen ?? 195 dekk i 16 tom er jo litt sjeldent

 

195 var riktig. men det var vist 15" :o min feil. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 205-60/16" RS4 felger og dekk du kan få kjøpe for 2000kr.. Ligger bare å slenger.. Har stått på Passat 3bg...

Litt usikker på om det er 60 profil forresten, men passer iallefall på Passaten din..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.