Anbefalte innlegg

var ute og kjøre i dag i 4 tiden. da jeg kom til bomstasjon ved falconbrige. kom det en audi 80/90 ( ekke sikker) ut fra den med en hell..... røyk ut fra potta. grunnen til at jeg la merke til den var at det sto tuningstore på den. røyken ble bare værre og værre til han svingte inn på statoil på vesterveien.. tenkte da ikke noe mer på det, var ned på statoil nå kl 5 og vasket golfen til moderen og hvem sto der da?????? akkurat tror det er rune som kjører den. tar jeg feil da?? gikk for til han får og spørre hva det var. Han sa at han hadde fylt billig "bensin". men det han ikke hadde lagt merke til var at pumpa var svart/blå ikke grønn!!!! hva er det da som er på svart pumpe????? RIKTIG DET ER JO DISEL DET!!!! går bilen hans på disel????? neeeeei tror ikke det. hehe han lo bare at det men fanken heller og surt men vi fikk dytte den bort til pumpene etter han hadde tomt den får disel og da gikk den fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune kjører en 80 Avant, nr 2 på bildet her... Kan ikke huske at jeg la merke til at Rune har reklame på bilen sin heller.

 

Img_0790-vi.jpg

 

Hvilken farge var det på 80en du så?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var vel tellef jeg tenke på. åssen bil kjører han?? jeg er ikke mye god på navn var ikke sikker på hvem det var.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune er Østlendig eller Vestlending avhengig av hvem han preiker med:D og har svart 80 Avant..

 

Tellef er Sørlending og har en Svart Audi 90 med front/bak fanger sideskjørt..

 

Hehe, diesel da man.... DET er tabbe det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat av meg fikk inn en Rav4 på jobben der eieren hadde fylt full tank bensin, på en diesel bil. En del verre enn å fylle diesel på en bensinbil det..:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenner bilen i det hele tatt med diesel på tanken, hvis du kjører en bensin børse?

 

Hva skjer egentlig? Og andre veien, bensin på en diesel bil, å skjer a..??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av arne jakobsen

Tenner bilen i det hele tatt med diesel på tanken, hvis du kjører en bensin børse?

 

Hva skjer egentlig? Og andre veien, bensin på en diesel bil, å skjer a..??

 

En bensin bil vil nok starte ja, men vil stoppe etter hvert, litt tenningsbank osv følger vel med også

 

En diesel vil nok også starte siden det sikkert er litt diesel i diesel pumpe, filter osv, men når bensin når frem blir det full krasj siden dieselen også skal smøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tellef says:

sliten etter en "fuktig" tur på hytta..

 

tellef says:

det var Shell V-power og diesel og vanelig bensin i samme jævla pumpe.. trodde det var 95 jeg fylte.. men det var det alstå ikke.. sa til meg selv.. jævlig billig.. 8,44kr..

 

tellef says:

godt jeg nøyde meg med 10 liter..

 

tellef says:

måtte suge opp 15 før jeg kunne fylle ny..

 

tellef says:

svarte faen.. jævlig flaut!!

 

Audifil says:

HAH

 

tellef says:

Det ryker no JÆVLIG!!! med diesel på tanken... og tenningsbank ute av det røde helvete.. IKKE å anbefale ass.... iiiihhhaaaaaaaaaaa

 

Audifil says:

Bra for turbo`en det der ass

 

Audifil says:

Dro no jævli da tenker jeg

 

tellef says:

Den gikk fint på tomgang.. ikke no røyk da.. men det var null action når det ble ladetrykk... da holdt rådene på å komme ut for å puste..

 

tellef says:

og det ble meldt om lokal tåke på E39 vest for kr.sand..

 

tellef says:

Visste du at det lukter "grillparty / tennvæske / lampeolje" når du fyrer turbo'n med diesel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha! :D :D

 

(er det faktisk mulig.. hehe..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Steinar Huneide

Haha! :D :D

 

(er det faktisk mulig.. hehe..)

 

Det er faktisk utrolig fort å glemme seg av hvis du f,eks låner en bil e.l.

 

I militæret hadde vi bensin strøm aggregat og F-34(Diesel) varme ovner, klarte å fylle diesel ivertfall 3ganger på aggregatene: rolleyes

Jæ.... glad jeg ikke fylte bensin på varme ovnene da:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det var ikke meninga å gjøre narr av vedkommende, hvis man er fyllesjuk og en smule forvirra så er man tilgitt.. ;) Svigerinna mi har og klart å fylle diesel på en omega V6 2,6.. Lurte på hvorfor bilen ikke gikk skikkelig og ringte broren min. Han konstaterte fort at hu hadde parkert vedsiden av diesel pumpa :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Wilthil

Rune er Østlendig eller Vestlending avhengig av hvem han preiker med:D

 

Litt slitsomt det fenomenet der.... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ville heller ikke gjøre narr av tellef men det var jo morsom da!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt vi kan le av det!!! er jo unektelig litt morsomt, og når det hele gikk greit er det jo OK.

 

Kanskje Tellef fikk "smurt" opp turbo'n litt:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Wilthil

da holdt rådene på å komme ut for å puste..

 

HAHAH!!!!

 

Skjønner ikke hva som er galt med Diesel?

Funker sikkert bedre om man har motor som er laget for det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.