Stavanger: Street legal 31 august

Anbefalte innlegg

Da er det street legal på Forus 31 august. Skal stille med en sliten Audi 100 for ha det litt gøy.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg skal prøve meg igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka sjer på street legal egentligt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

drag racing i gadå øve audisentere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åja, stemme! Det e jo dritløye:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det e kongebra...Må bare møda Robin...Eg ska vertfall det !!!! Får håpe på godt vær, for av enn eller annen grunn så regner det kver gong de arrangere street leagel på forus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åja, stemme! Det e jo dritløye:)

 

Du får stille til start:) Tenkte å prøve meg hvis eg e hjemme. Må bare øve litt på riv starter først..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...Må bare øve litt på riv starter først..

 

Pass på drivakslingene! : haha :

 

Jeg er desverre vekkreist den helgen, Spa-weekend med madammen på Hjelmeland Spa Hotell. :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pass på drivakslingene! : haha :

 

Jeg er desverre vekkreist den helgen, Spa-weekend med madammen på Hjelmeland Spa Hotell. :nana:

 

haha...e det betalingå for at du fekk dra på Rudskogen :D

 

Tenkte meg ut på street legal å se en tur eg og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pass på drivakslingene! : haha :

 

Jeg er desverre vekkreist den helgen, Spa-weekend med madammen på Hjelmeland Spa Hotell. :nana:

 

Hehe. Sitter å byr på drivakslinger på ebay no sånn at eg har reserve:)

 

Spa hotellet på Hjelmeland e en bra plass, var der med jobben ifjor, men tviler på vi blir invitert tilbake...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spa hotellet på Hjelmeland e en bra plass, var der med jobben ifjor, men tviler på vi blir invitert tilbake...

 

Hehe, dere gjorde "intrykk" altså ;) Fest og basar? : smil : Høres ut som ett morsomt firma jeg skal begynne hos om 1,5 uker : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha...e det betalingå for at du fekk dra på Rudskogen :D

 

E nok ikkje det, booka tidligt juli, bursdagspresang. Eg fekk jo Vag-Com av henna : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E nok ikkje det, booka tidligt juli, bursdagspresang. Eg fekk jo Vag-Com av henna : smil :

 

jøss er det så dyrt med spa :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jøss er det så dyrt med spa :D

 

Dyrare....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, dere gjorde "intrykk" altså ;) Fest og basar? : smil : Høres ut som ett morsomt firma jeg skal begynne hos om 1,5 uker : rock :

 

Fest og basar ja hehe. E en grunn til at vi har arrangementer utenbys da vi ikke har som mye å velge mellom i stavanger (lengre).

En god gjeng i PI.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får stille til start:) Tenkte å prøve meg hvis eg e hjemme. Må bare øve litt på riv starter først..

 

 

Ja hadde jo vært sjow å prøvd meg, hehe! Men eg og må øva meg på starten, har isje gjort d me den bilen ennå... Finna rette turtall å starta på lissom...

 

ha me deg 2-3 sett drivaksler du då:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om ikke jeg får montert på et par ekstra dyser til neste helg og justert opp litt trykk på min slitne audi 100. Ny intercooler rekker jeg ikke å montere. Håper det er flere VAG fra klubben stiller.(og redder æren)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hadde jo vært sjow å prøvd meg, hehe! Men eg og må øva meg på starten, har isje gjort d me den bilen ennå... Finna rette turtall å starta på lissom...

 

ha me deg 2-3 sett drivaksler du då:P

 

Evt bare sjekke at boltene sitter:) No e det jo på hjemme bane, ikke så lang å taue hvis noe går te helsike;)

Satse på våt føre, da står bare US and A`ene å spinner allikevel, så da trengs ikke riv starter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tysse...Ska du bli me på steet leagel ? Stille me A6en ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stille, vist motoren e heile te neste helg då.

Hadde fyste prøve tur me s2en i dag itte 1 år på krakker, uten dører og vinduer, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenge jo ikkje dører og vinduer, det e jo vekt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm kanskje jeg skulle jage litt sot ut av 6 ern å

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tysse...Ska du bli me på steet leagel ? Stille me A6en ;)

 

hmm hadde våre løye hadde d regna :D slurt ifra di der me bare aksling foran :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt bare sjekke at boltene sitter:) No e det jo på hjemme bane, ikke så lang å taue hvis noe går te helsike;)

Satse på våt føre, da står bare US and A`ene å spinner allikevel, så da trengs ikke riv starter..

 

Nå må isje dokke satsa på reggen herane. Det blir bare feil... Det har søren meg reggna de siste 5 gongene der har våre street leagel på forus...Det e isje kult i det heila tatt, pga mange trekke seg for de ikke tørr å kjøre pga vannplaning, å me som er publikum får bare minimalt av luktå av svidd gummi inn i blodet...! Det e jo den hvite røyken å brommingå så e halva showet : rock : !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.