Lån av FIN bil til bryllup

Anbefalte innlegg

jeg har ei boble ;)

 

hehe, veit no ikke heelt om dæm va så interessert i å bli kjørt i ei boble..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er du frekk eller ? : haha :

 

jeg har også en picup med MEEEGET god plass bak, men det er ikke noe seter der da : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er du frekk eller ? : haha :

 

jeg har også en picup med MEEEGET god plass bak, men det er ikke noe seter der da : haha :

 

æ ja..:P

 

HAHA, funnyboy...: bh :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er du frekk eller ? : haha :

 

jeg har også en picup med MEEEGET god plass bak, men det er ikke noe seter der da : haha :

Dagens OT :

Nå må du roe deg ned SAMUELSEN ... : smil :

 

Han spørte etter fin bil og da kan jeg selvfølgelig tilby min 08 Hiace firmabil ... :P

 

Den er jo så mye råere enn dissa prosjektene dine oppi nord ... ha ha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens OT :

Nå må du roe deg ned SAMUELSEN ... : smil :

 

Han spørte etter fin bil og da kan jeg selvfølgelig tilby min 08 Hiace firmabil ... :P

 

Den er jo så mye råere enn dissa prosjektene dine oppi nord ... ha ha

 

du Samuelsen no syns jeg ikke du må kverrrispikkulere sånn der du ikke skal gjøre sånn tull !

du kan heller gå ut i hagen å begynne på den lavvuen sånn at vi kan komme på overnattingsbesøk snart : haha :

 

@ rune men ja det er bare å ringe om du trenger noen av bilene mine ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den lavvon er satt sammen på en slapp halvtime Samuelsen , så bare ring når du er i neighborhooden så tar vi en karsk og no gammal øl ... :P

 

Det var siste OT trådstartern .. Så lykke til med å finne bil ... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ rune men ja det er bare å ringe om du trenger noen av bilene mine ;)

 

Den pickupen, ka d e slags bil? gammel? :P brudn va litt interessert i den..^^ sku jo ha satt sofa bakpå plane så hadde d jo vært perfekt..: haha :

Ho hadde sjekka ut den limmoutleia hær i tromsø, men den står visst på verksted foreløbi, så kan ikke leie ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den lavvon er satt sammen på en slapp halvtime Samuelsen , så bare ring når du er i neighborhooden så tar vi en karsk og no gammal øl ... :P

 

Det var siste OT trådstartern .. Så lykke til med å finne bil ... : vinke :

 

Jo takk for d.. :) håpe d finnes nån fine å goe bila hær i tromsø... :P Brudn sa at vis d e sånn at 4 kan sitte bak, så kunne æ være sjåfør, å d har æ så løst til å være... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo takk for d.. :) håpe d finnes nån fine å goe bila hær i tromsø... :P Brudn sa at vis d e sånn at 4 kan sitte bak, så kunne æ være sjåfør, å d har æ så løst til å være... :)

 

Hvis du sikta til hiacen nå så var nok det ment som tull da både bilen ikke egner seg spesielt og i tillegg så trur jeg det er jævla mange mil til Ramsfjorden herfra... : smil :

 

Så håper jeg for nord norge sin skyld at noen klarer å hoste opp en feitere bil enn en hiace .. he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du sikta til hiacen nå så var nok det ment som tull da både bilen ikke egner seg spesielt og i tillegg så trur jeg det er jævla mange mil til Ramsfjorden herfra... : smil :

 

Så håper jeg for nord norge sin skyld at noen klarer å hoste opp en feitere bil enn en hiace .. he he

 

va ment som en takk for at du sa: lykke til me å finne bil.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pappa har skikkelig bryllupsbil, men desverre her nede i sør :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pappa har skikkelig bryllupsbil, men desverre her nede i sør :)

 

hvordan bil? :) ja er jo det, må no finnes noen biler i tromsø som man kan låne... min bil er aktuell, men den er jo ikke den peneste audien i tromsø...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Simen, en kar kar fra sortland som nettopp har flytett til byen har jo en rimelig fin bil. (Gammel bilen til Jostein Beddari) Det er en passat sedan av den nyere typen. Eneste er at det står BB-Racing over hele siden på bilen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Simen, en kar kar fra sortland som nettopp har flytett til byen har jo en rimelig fin bil. (Gammel bilen til Jostein Beddari) Det er en passat sedan av den nyere typen. Eneste er at det står BB-Racing over hele siden på bilen :P

 

Ska jo ikke ha race i bryllup..:P Syns Simen Martinsen har en knallfin bil, men trur no ikke han e så villi til å låne den bort.. e jo ikke klubbmedlem som ska kjøre biln, vis ikke forloveran kan sitte bak me brudeparret..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal dere så langt med bilen da? Han kunne jo omså kjørt bilen sjøl også satt du på :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den pickupen, ka d e slags bil? gammel? :P brudn va litt interessert i den..^^ sku jo ha satt sofa bakpå plane så hadde d jo vært perfekt..: haha :

Ho hadde sjekka ut den limmoutleia hær i tromsø, men den står visst på verksted foreløbi, så kan ikke leie ut...

 

Nissan Navara på 35" dekk, det er en fjallasport bygget bil som er ganske bør : rock :

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1776309;username=

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal dere så langt med bilen da? Han kunne jo omså kjørt bilen sjøl også satt du på :P

 

Fra Tromsdalen kirke til workinn-tunet..

Mess sannsynli så ska ikke æ være me i biln i d hele tatt.. æ sku kjøre vis d va flere enn 5 seters bil..

e 2 forlovera + brudeparet som ska sitte i biln.. æ blei bare spurt om æ visste nån som hadde en fin bil, som dæm kansje kunne fått lånt/leid til bryllupet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er bare å hyle ut om du vil bruke den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er bare å hyle ut om du vil bruke den :)

 

e jo en ulempe.. e jo ikke æ som ska gifte mæ.. å i biln må d jo være plass til 2 forlovera + brudeparret.. så e jo liksom dær d stoppe litt.. vis man ikke kan spørre politie om tillatelse til å feste stola bak på plane..:P men kan jo ikke satse på at d blir fint vær da..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ei caravelle med plass tel 7 passasjera. men den e ikke akkurat nåkka fin. rød med en del rustflækka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ei caravelle med plass tel 7 passasjera. men den e ikke akkurat nåkka fin. rød med en del rustflækka.

 

nånå..:P trur ikke rustbil e særli interessant..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.