Stavanger: Rudskogen bilder fra VACN Stavanger!

Anbefalte innlegg

Etterlyser fete bilder av de som tok bilder :D: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og! Vett dår blei tatt någe bilder når eg va på banen:)

 

Å Finni: Eg konne jerna tenkt meg den filmen du tog me mobben inni bilen mens eg kjørte:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få fetta ut noen bilder da folkens, drit i om de er av typen "dårlige", det er iallefall bedre enn å sitte her å vente på julenissen. Jeg skal definitivt få på kamera på/i bilen og bare sitte å knuge på disse opptakene i en evighet bare på hekkan neste år..har sett mange dødsrå bilder på kameraene rundtforbi, men her er de tydeligvis ikke verdt nåla i glasshuset. : bråk :

 

Utålmodig!! : pisk :: slå :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får sagt det du Øivind, and I TOTALLY agree! :D: bråk ::ridder:

 

(uten at jeg var kjappest selv forrige gang :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle lagd en "Reisebrev Stavanger lokallag Rudskogen" tråd i Mediaforumet, slik som sist...

 

Med bilder av turen bort og tilbake bla...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_3552s.jpg

 

Ups. hilsen finni =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer snart med noen fra banen.. det andre minnekortet har jeg ikke gidda å sett på enda.. har 2000 bilder.. så legger ut kun de beste. må jo redigeres og:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan si jeg ble rimelig fornøyd med disse to her.. kommer fler snart:

 

4-1.jpg

 

3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra med bilder Fredrik. Men va noe små da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

legger resten av bildene som ikke er av oss fra stavanger i hovedtråden for bilder...

 

men ett av Frank:

 

10.jpg

 

og ett av David:

 

8.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt flere fra meg..

 

22s.jpg

 

21s.jpg

 

20s.jpg

 

19s.jpg

 

18s.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.....

 

17s.jpg

 

16s.jpg

 

15s.jpg

 

14s.jpg

 

13s.jpg

 

12s.jpg

 

11s.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer snart med noen fra banen.. det andre minnekortet har jeg ikke gidda å sett på enda.. har 2000 bilder.. så legger ut kun de beste. må jo redigeres og:(

 

gi nå eff i redigeringa.. det er unødvendig.. ;) ikke noe vits i å bruke 3 uker på å sile ut bilder som noen kanskje synes er brukande

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke vits å legge ut bilder der en knapt ser at det er en bil heller;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra med bilder Fredrik. Men va noe små da :P

 

Takk for det Eirik, MEN

eg gjer opp...Har lasta opp bildene i feil størrelse/format. Gidde isje gjer det ein gong til nå ikveld...er for trøtt til det. Fikse ny størrelse i mårå elle noge...komme bedre tilbage då. Slette de eg har lagt ud nå, sånn at alt komme rektigt seinere : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke vits å legge ut bilder der en knapt ser at det er en bil heller;)

 

har du ikke en "søppelplass på nett" der du kan lø opp en sekk med bilder og la de ligge der å la seg laste ned en stund?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. ikke 2000 bilder :( men kommmer fler etterhvert. har jo lagt ut endel nå da.. ligger på hovedsiden for treffet og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke for å klage eller mase, men dere fotogutta i lokallaget her er jo noen røvere til å ta kvalitetsbilder, men jeg kunne ikke gitt mer bæng enn i sponsorbilene som svir dekk, ett eller fem bilder er liksom greit, men hvis noen uten liv hadde gidda å samle alle singelshotene av sponsorbilene, så kunne man lage en helaftens spillefilm av det. Den eneste forandringen er spilene/eikene i dekka på hvert bilde for de ligger sidelengs og det ryker på hver eneste bilde... Jeg (og sikkert en haug med andre) vil gjerne se reale amatører ræse rundt på banen, eller utstillingsbilder av de fantastiske bilene som er oppbygd i et fjøs/uthus, med minimalt av verktøy og masse entusiasme..om vi kommer herfra eller derfra spiller ingen rolle.

 

Virker grinete nå, men sånn er det desverre :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke for å klage eller mase, men dere fotogutta i lokallaget her er jo noen røvere til å ta kvalitetsbilder, men jeg kunne ikke gitt mer bæng enn i sponsorbilene som svir dekk, ett eller fem bilder er liksom greit, men hvis noen uten liv hadde gidda å samle alle singelshotene av sponsorbilene, så kunne man lage en helaftens spillefilm av det. Den eneste forandringen er spilene/eikene i dekka på hvert bilde for de ligger sidelengs og det ryker på hver eneste bilde... Jeg (og sikkert en haug med andre) vil gjerne se reale amatører ræse rundt på banen, eller utstillingsbilder av de fantastiske bilene som er oppbygd i et fjøs/uthus, med minimalt av verktøy og masse entusiasme..om vi kommer herfra eller derfra spiller ingen rolle.

 

Virker grinete nå, men sånn er det desverre :P

 

Hehe.. kjeftet litt på sponsorgutta i hovedtråden for banetreffet Øyvind.. Tok dette med køsnik og mc kjøring.. : dum :

 

Petter! NICE BILDER :D Har du bildet av meg som legger røyk i pit? Det kostet nærmere 50 tusen (Ny girkasse og overføringer) så de bør være bra! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:rolleye:

 

n850440454_3875950_4215.jpg[

 

n850440454_3875973_2438.jpg

 

n850440454_3875974_2848.jpg

 

n850440454_3876010_3541.jpg

 

PS: Likte S2'en din godt, Frank : ja :

 

PS2: Har dessverre INGEN bilder av biler... eller..eh... jo, kanskje? Teller denne?:

 

n850440454_3876006_2859.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

50 000 kroners bilde:

 

IMG_3773.jpg

 

Et av frank:

 

IMG_4073.jpg

 

og 2 av Alm:

 

IMG_3738.jpg

 

 

Komme mer imårå, så dette e bare ein teaser : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. kjeftet litt på sponsorgutta i hovedtråden for banetreffet Øyvind.. Tok dette med køsnik og mc kjøring.. : dum :

 

Petter! NICE BILDER :D Har du bildet av meg som legger røyk i pit? Det kostet nærmere 50 tusen (Ny girkasse og overføringer) så de bør være bra! :D

 

Så det HAHAHA! :D

 

Ja både Petter, Finni, Kjell, Christer og alle de andre fotogutta våre tar fantastiske bilder : rock ::tilber: Bare jeg som klager på feil motiv :o: flau :

 

Jeg har satt ut annonse om "billig rompe tilsalgs" - for deg :P Fikk forresten en telefon fra en "Jan Thomas" ettellerannet som var rimelig interesert :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

si hvilken bil du vil ha bilde av da øyvind... Jeg gidder ikke legge ut 2000 bilder. har ikke ubegrenset med plass på nettet.. har haugevis av bilder fra turen bort og masse av garasjeprosjekt.. jeg har ikke gidda å tatt så mange bilder av utstillingsbiler for det er det så mange andre som gjør.. meste parten av bildene jeg har lagt ut er jo biler fra Stavanger lokallag.

 

DSC_0046-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.