#51 Skrevet August 19, 2008 haha, konge:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet August 19, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet August 19, 2008 Her snakke me tivoligummi-tryne.. Ska begynna å kalla deg for Gummi eg Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet August 19, 2008 Hehe... Sjef !!!! Det må ver den nåttå Petter isje fant teltet sitt, å fant ud, ja eg legge meg i ett aent, elle ka Petter: rolleyes.... PS: På bilde nr 2., der såg han faktisk veldigt edru ud.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet August 19, 2008 Hehe... Sjef !!!! Det må ver den nåttå Petter la seg i feil telt, elle ka Petter: rolleyes.... ja for eg e i bakgrunnen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet August 19, 2008 ja for eg e i bakgrunnen Hein e i bakgrunnen, å Kluge på siå me flaskå !!! Lure på kor du ser deg der Doffer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet August 19, 2008 Hva ER det egentlig med dere gutta og ting som brenner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet August 19, 2008 VACN Stavanger : Turen bort til Rudskogen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet August 19, 2008 VACN Stavanger lokallags Camp: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet August 19, 2008 Hein e i bakgrunnen, å Kluge på siå me flaskå !!! Lure på kor du ser deg der Doffer ? Snakke om det bilde Gry la ud eg din snøball... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet August 19, 2008 VACN Stavanger : Kluge sin A4 me pølsebrød & Salamistyling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet August 19, 2008 Tok ikkje så mange bilde når me har 5-6 stk me skikkelige kamera me oss. Men legge ud de så ikke va såå uklare.. Sleden Petter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet August 19, 2008 ]Fått noe på buksen Kluge? Va nok litt uheldige når eg sko slå lens, elle så jor eg vel d sama me me sjøl så eg jor med deg:shf: Morten: Kom møye lurt fram i den samtalen elle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet August 19, 2008 Haha, klugen, blei nesten litt solten når eg såg på bilen din her.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet August 19, 2008 Va nok litt uheldige når eg sko slå lens, elle så jor eg vel d sama me me sjøl så eg jor med deg:shf:Morten: Kom møye lurt fram i den samtalen elle? Var nok en av de to ja:) Skulle aldri ha vasket bilen på søndag, ble lett den råeste A4 på treffet etter pølse kastingen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet August 19, 2008 VACN Stavanger : Banekjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet August 19, 2008 Morten: Kom møye lurt fram i den samtalen elle? sikkert då du sa du sko skampryla meg.. å eg bare lo av deg.. tog ca 4 sekund så va du ikkje mye seriøse lenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet August 19, 2008 sikkert då du sa du sko skampryla meg.. å eg bare lo av deg.. tog ca 4 sekund så va du ikkje mye seriøse lenger... Har eg någen gong våre seriøse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet August 19, 2008 VACN Stavanger : Fortsettelse banekjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet August 19, 2008 akkorat i det du sa det.. ellers va du bare tåsjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet August 19, 2008 Fydde tåsjen vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet August 19, 2008 Ska me ta armbakk Kluge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet August 19, 2008 hehehe, har jo ikkje akkoratt tenkt å knekka armen heller.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet August 19, 2008 Va du så maste om d heila tiå, hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet August 19, 2008 Godt med bilder nå Fredrik Ser bilen må stives av mer, krenger jo som ei fiskeskøyte den kassen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...