Anbefalte innlegg

Dette fikk jeg IKKE med meg... Hva med å gi beskjed minst dagen før neste gang?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette fikk jeg IKKE med meg... Hva med å gi beskjed minst dagen før neste gang?

 

Enig i det Petter sier her, og eg gir vel balla i kor mange som møtte opp, tenk kor mange som kunne møtt opp om du hadde gitt beskjed igår feks? og ikkje 1,5t i forrveien..!

 

Men få se noen bilder nå då?

Og kossen gjekk det med bulken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, skjønne jo at dar e mange fleire som konne møtt opp hvis eg hadde gitt beskjed i går, selvfølgelig. Og eg skjønne jo at det e ett fett kor mange dar kom. Men når eg bli ringt opp å spurt om eg ska ver me å ta ngn bilda, derette legge ud her på forumet å spør om ngn som he lyst å ver me for å ver hyggelig, så føle eg ikje at eg he gjort i en dårlig beslutning? Ska eg hellar bare neste gong ikje gidda å sei i frå? E litt irritert nå altså, for eg skreiv på forumet å spurte hvis dar plutselig va ngn som ville hiva sg på. Føle eg bli litt slakta nå ettersom eg spurte om ngn ville ver me.

 

Jobbe enda me å få bildane inn på hiddenen, va visstnok bilda i frå mange forskjellige ting der.. Hehe.. :) Bulken(e) gjekk d bra me. Ngn forsvant heilt, men alle blei mindre for å sei d sånn.. Hehe.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også enig med Petter og Christopher. Vi bør planlegge slike ting eller evt ringe rundt å høre med folk hvis det kommer brått på.

 

Det er første photosjuuten jeg har fått med meg. Flaks siden jeg ringte til Kjell og hørte med ham om vi skulle ta noen bilder..

 

Men til neste gang bør vi planlegge en dag eller to i forveien ja... Er jo bare å starte en tråd så får de fleste det med seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gangen var det visst jeg som startet sjuuten hehe : smil : Så jeg får vel egenlig ta litt skyld i det jeg. At jeg ikke fikk ringt rundt til alle. Men som sagt. Til neste gang får vi opprette en tråd et par dager i forveien og planlegge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også enig med Petter og Christopher. Vi bør planlegge slike ting eller evt ringe rundt å høre med folk hvis det kommer brått på.

 

Det er første photosjuuten jeg har fått med meg. Flaks siden jeg ringte til Kjell og hørte med ham om vi skulle ta noen bilder..

 

Men til neste gang bør vi planlegge en dag eller to i forveien ja... Er jo bare å starte en tråd så får de fleste det med seg.

 

Eg e heilt enig me alle dokke at bør ha planlagt photosjutta, blir mye kjekkare me masse folk. :) Eg hadde jo ikje planer om å ta bilder i det heiletatt idag før eg fekk ein telefon som sagt og eg seie jo som regel aldri nei.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då e det bedre at du seie: "Me e ein gjeng som ska retta ein bulk og gjerna ta någen bilder, sleng dåkkår med dåkkår som kan" sitedet for at du brøle ud photshoot idag kl 18.00 når kl e halv 5, det gir litt feil signaler..

Bare ein liden tanke og det e ingenting å bli irritert øve.. Så håbe eg dåkkår sparte litt tørris så me får hatt det litt løye på ein godt planlagt photoshoot.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då e det bedre at du seie: "Me e ein gjeng som ska retta ein bulk og gjerna ta någen bilder, sleng dåkkår med dåkkår som kan" sitedet for at du brøle ud photshoot idag kl 18.00 når kl e halv 5, det gir litt feil signaler..

Bare ein liden tanke og det e ingenting å bli irritert øve.. Så håbe eg dåkkår sparte litt tørris så me får hatt det litt løye på ein godt planlagt photoshoot.. :)

 

Visst du føle eg he uttrykt mg feil så beklage eg det. :) Prøvde bare få folk t å reagera på at me sko ta ngn bilda.. ;)

 

Nå veit eg ikje kor mye som va igjen, men tvile sterkt me brukte så veldig mye.. :) E sikkart ein go del igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har lagt ein photoshoot tråd for ei lidå stond si :) men me va ein liden goe gjeng å fekk nok nogen gudd bilde holde på å legge di inn nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har lagt ein photoshoot tråd for ei lidå stond si :) men me va ein liden goe gjeng å fekk nok nogen gudd bilde holde på å legge di inn nå

 

Ein tørris tråd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D nei ann hette photoshoot tråd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gangen var det visst jeg som startet sjuuten hehe : smil : Så jeg får vel egenlig ta litt skyld i det jeg. At jeg ikke fikk ringt rundt til alle. Men som sagt. Til neste gang får vi opprette en tråd et par dager i forveien og planlegge :)

 

: pisk : Neste gang ringer du!

 

 

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: pisk : Neste gang ringer du!

 

 

;)

 

Will do Petter :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forøvrig to biler med bulk(er) for de som kan rette med tørris *hint-hint*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om ikkje det der hadde blitt jævlig fett i mørket på ein halvgreit belyst parkeringsplass : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjell, hørt om enter knappen?!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjell, hørt om enter knappen?!?

 

? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha.. sidde å ser film samtidig som eg la inn bilda så eg såg aldri ette ngn annar sia.. hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forøvrig to biler med bulk(er) for de som kan rette med tørris *hint-hint*

 

Ja du må bare benytte deg av sjangsen så lenge eg har isen der... Vet ikke når neste sjangs blir.. men det kommer i ny og ne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.