Anbefalte innlegg

hvis jeg nærmet meg pensjonsalder hadde jeg nok kanskje tatt Stjernegrisen jeg og, men ettersom det er en god stund til hadde det ikke blitt vurdert en gang i forhold til GTR, som dunker ut det aller aller aller aller meste som er levert orginalt fra dette kontinentet :D Når Porsch GT blir frakjørt så kan det komme fra Kina for min del, gromt er gromt uansett..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når Porsch GT blir frakjørt så kan det komme fra Kina for min del, gromt er gromt uansett..

 

Riktig! Er vel bare Nye Corvette'n som tok denne på Ringen ;) Og de har vel ennå ikke fått testet fullt den gromme versjonen av GT-R'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke takka nei til merca iallefall.. Og skylinen hadde jeg takka ja til også. Sota rutene helt svart og kun kjørt på nattestid. Ville ikke vist meg i en så stygg bil. Men kunne tenkt meg å kjørt den ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

X2... :D

 

X3, ingen tvil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.