Anbefalte innlegg

Vurderer å gjøre noe nytt med sommerfelgene mine istede for å kjøpe nye til neste sesong, er ikke lei dem enda.

 

vil beholde den polerte kanten og fikse en liten kankjørt skade.. men tenkte mer på hvilken farge eikene skulle være.

 

har vurdert hvit, "gun metal" og dusty mauve som også er lakken på bilen min.

 

felgene:

 

vintermodus5.JPG

 

vintermodus6.JPG

 

fargen på bilen:

 

112_1292.JPG

 

noen andre farger som kunne ha passet? _må_ forresten felgene sand/glass blåsest eller er dette noe lakkereren min bare kan fikse? dekk tror jeg også at jeg har bestemt meg for.. tror jeg går litt opp i profil til 50 og litt tysker strekk i dem.

 

lurer også på om jeg skulle fått kanten lakket med klarlakk etter polering, er vel slitsomt og beholde kanten fin over tid?

 

er det forresten noen som har en teknikk på å få av gamle dekk? eller burde jeg tatt dem med til en dekk forhandler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ikke tyskerstrekk av å gå opp i profil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vært kult med eiker lakkert samme farge som bilen, har tenkt på dette selv.. Er dette 15 eller 16"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikkje så masse tyskerstrekk viss du går opp til 50 i profil... ;):P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn, er 15" lurer på om de er 6" brede, er vertfall 195/45 dekk på nå. frister veldig med samme lakk som på bil vertfall, men kunne vært fett med Gun metal også, en matt gråsort farge.

 

er det ikke bredden, altså 195 som går på tysker strekk da? at denne må minskes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tyskerstrekk er brede felger.. ie. 8->

Eneste mulighet du har for strekk på 6" felg er 165/45-15.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noe du ville anbefalt av dimm. det eller? skal jeg bare kjøre 195/45 videre? nye dekk må jeg uansett ha.. men nok om dekk nå, er farge på felg jeg vil ha synspunkter på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjølv om du går ned på bredda så vil du ta igjen dette på høgda ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som er i reklame bransjen fikser det vell med folie :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, det ville nok ikke blitt no pent Tore! :) må nok lakkes ja. forresten, skal du jobbe sent en kveld tore? må få skiftet no reimer på bilen og det er nokså kalt å stå ute, kunne også trengt ei hånd til hjelp av å til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

hehe, det ville nok ikke blitt no pent Tore! :) må nok lakkes ja. forresten, skal du jobbe sent en kveld tore? må få skiftet no reimer på bilen og det er nokså kalt å stå ute, kunne også trengt ei hånd til hjelp av å til.

 

Skal huske på deg når jeg skal ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vel fremdeles nr. mitt etter jeg ringte deg den kvelden jeg hadde motorstopp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.