Stavanger: Isbanekjøring i Funäsdalen

Anbefalte innlegg

Javel folkens..det e vel bare å begynna å planlegga neste treff nå når me e så godt igang...

Regne med at det ska verr isbanetreff i Fünesdalen i år og, og det konne eg tenkt meg å vært med på iallefall då eg ikkje har vært der ennå.. Tenkte eg sko finna ut kati det e og kryssa av i kalenderen og forhåpentligvis få tak i ein brukbare Quattro som vinter "mini"prosjekts bil evt Rallye på prøveskilt :) Någen andre så e lystne på dette? :) Me må jo prøva å få med mest mulig folk her og, sjøl om reisen e lang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har heller aldri vert på isbanetreff, og kunne godt tenkt meg å prøvd dette! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har veldig lyst, men 950km pr vei er ganske langt. Må nesten ha overnatting... på hvilken side av nyttår pleier det å ver?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har veldig lyst, men 950km pr vei er ganske langt. Må nesten ha overnatting... på hvilken side av nyttår pleier det å ver?

 

Hadde du tenkt å dra opp og ned på en dag?

Klart at det blir overnatting sikkert to og.. :)

Det er på andre siden av nyttår om jeg ikke tar helt feil i februar...

Så blir vel hotell vi bor på.. Hotell Eriksgaard eller Hotell Fünesdalen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor Funesdalen er ? Esje det langt pokker i voll mot nord ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funesdalen er vel relativt rett øst for Røros inn i Sverige, dvs litt sørøst for Trondheim.. :)

Et lite stykke fra Rogaland, ja. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, litt mindre enn 3 timers kjøring ifra Trondheim.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stavanger - røros = 100 mil / 10-14 timer kjøring i ett strekk...

røros - funesdalen = 74km....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det, er et godt stykke ja.. Men klarer folk Alta - Rudskogen skal jammen vi få dette til og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok...Ok Pluss ;) Det e litt sånn "long distance" det...Må tenka litt på det !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e me som eit egg... :D lure på kefor ein bil man ska ha opp der.. :D Farlig godt mulig det bli gamlingen sin passat me syncro.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en lang og bra tur. Må handle rally pigg og noen smale stål rims da:)

Håper eg har fri..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e alltid me på ein roadtrip!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget her e jo at det må planleggast, mtp fri, hotell osv.. Derfor eg tog det opp så tidligt.. :) Så me har goe tid te plnalegging :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke en isbane i nerheten her og da som vi kan ha et lokallagstreff på. Evt få med oss flere lokallag. så slipper vi kjøre halve persiabukta for å komme oss dit. Jeg er klar for isbane. regner med bilen ikke er like hel etterpå, men det får vi ta når den tid kommer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg møtte på andreas skotner i dag, og han sa at de holde på å prøve å få ett ett treff i gudbransdalen i stede for i Funsdalen nå i vinter. Det e jo mye nermere å hadde vel kanskje vert en ide. Han skrøyda hvertfall over fasilitetene de hadde. Va ett medlem som eide ett hotell med et svært vann som hadde lyst å laga te någe. Så det hadde jo vert rimelig kult å reist på. E jo ikkje så skrekkelig langt heller det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde jo vært konge hvis det hadde gått. Hehe.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E med på siste forslaget,men gidde ikje reisa 170 mil kver vei for å testa quatroen på isen....

 

Då tar eg heller en tur ner på MAGNETEN kjøpesenter på Ålgår en søndag kvell med nysnø......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E med på siste forslaget,men gidde ikje reisa 170 mil kver vei for å testa quatroen på isen....

 

Då tar eg heller en tur ner på MAGNETEN kjøpesenter på Ålgår en søndag kvell med nysnø......

 

Been there, done that : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E med på siste forslaget,men gidde ikje reisa 170 mil kver vei for å testa quatroen på isen....

 

Då tar eg heller en tur ner på MAGNETEN kjøpesenter på Ålgår en søndag kvell med nysnø......

 

Been there, done that, og blei stoppa av sivilpoliti

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gudbrandsdalen hadde jo vært ennå bedre om det va der.. Eg drar uansett kor det e så får de som vil henga seg på :):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja det blir vel svensketur på oss Doffer :) jeg skal iallefall prøve Lucky 21 på glatta.. med noen rallypigg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser sånn ut Øivind... Rallypigg ja, FETT! Tror det kan bli en uforglemmelig tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.