#51 Skrevet Desember 11, 2008 ka ska du me 3 biler på skilt Petter? Holle d isje me ein eller to? Syncro te meg, Golf 2 så fruen frese rundt i og 80'en så ska selgas ette eg har fått bytta clutch og EU godkjent an (frist ut februar 09, men greit å ta det før salg). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Desember 11, 2008 Aha, selle du an me eller uten veiavgiftå då? Du kan jo sellan uden åsså bruge du heller di pengane i funäsdalen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Desember 11, 2008 Går lett mer enn ei veiavgift på ei sånn helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Desember 11, 2008 Tar meg heller ikke råd til dette (men nå har jeg i allefall bil å bruke) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Desember 11, 2008 Går lett mer enn ei veiavgift på ei sånn helg et godt poeng:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Januar 26, 2009 På tur til funesdalen ble det en stopp i oslo (grunnet drikking:p ) Det var ikke like kult å se dagen etterpå å se hvor flinke oslo veg vesen var til å brøyte inn bilen min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Januar 26, 2009 snøskuffe??? Hein da... du har da quattro!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Januar 26, 2009 Ja, det virker som det er flere som sliter med dette på østlandet.. Tror nok ikke di gidder å bry seg om di riper opp og i verste fall bulker noen biler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Januar 26, 2009 snøskuffe??? Hein da... du har da quattro!! Plastikk og mye kram snø er en dårlig kombinasjon.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Januar 26, 2009 Hahaha:p Jaja, litt trim skader deg ikke (tenker da på snømåkingen du må til med) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Januar 27, 2009 Hahaha:p Jaja, litt trim skader deg ikke (tenker da på snømåkingen du må til med) Syns du jeg er slapp????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Januar 27, 2009 Syns du jeg er slapp????? Hehe, har eg sagt at du e slapp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 17, 2009 fant igjen laderen til kameraet mitt i dag... i garasjen av alle plasser... så jeg får vel legge ut ett bilde og en liten film som beviser att vi var tilstede... bedre sent enn aldri?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juni 17, 2009 Oohhh, detta MÅ eg få med meg i 2010. 4Motion diesel slææææds! Ska lova dåkker at eg komme te å dra av banen, noe så skikkelig grundigt og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 17, 2009 Noen så vil kjøpa Syncro Varianten? Så har dei jo lekebil te Funäsdalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juni 17, 2009 hvis du drar av så har doffer en konge komentar!!! NÅ E DU FØKKT!!! som han sa d så pent til Robin, he he he! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juni 17, 2009 hvis du drar av så har doffer en konge komentar!!! NÅ E DU FØKKT!!! som han sa d så pent til Robin, he he he! Hehe, huske eg lo godt av den filmsnutten ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juni 18, 2009 Hehehe!!! D e ingen skam i å dra av banen ein 6-7ganger på 3 runder d e bare t å TRØ FLATT:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 18, 2009 Hehehe!!! D e ingen skam i å dra av banen ein 6-7ganger på 3 runder d e bare t å TRØ FLATT:D:D Det kan du skriva under på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...