Agder: Reportasje om medlem/bil og fotografering

Anbefalte innlegg

Hei på dere Agder medlemmer i utgangspunktet.

 

Jeg har tenkt å begi meg litt ut på noen reportasjer om medlemmer og biler, men er ikke så godt kjent her og trenger dere til å si ifra om det er av interesse.

 

Ting jeg ser etter:

- Prosjekter jeg kan følge med på med bilder og info.

- Ferdig resultater jeg kan ta bilder av og få informasjon om.

- Før og etter prosjektor, type bilstereo, bilshining, motorbygging, styling, osv.

- Jobber du i et firma som har en av medlemsbilene inne så er det også interessant å lage en reportasje på det som måtte gjøres.

 

Ta gjerne kontakt på PM eller hyl ut her, så kan vi avtale å treffes for litt chatting.

 

Vil prøve å lage ting som er representabelt for medlemsbladet Treffpunkt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har blitt spurt om jeg kunne lage en reportasje i treffpunkt for noen månder siden, men kommer alldri igang, kanskje du kunne hjelpe? :P

 

http://www.facebook.com/photo.php?pid=2908445&op=3&o=all&view=all&subj=2259000083&aid=-1&oid=2259000083&id=733240514

 

Nå snakker vi :)

 

Jeg er ikke spesielt erfaren innen dette, men drar med noen tidligere treffpunkt blader også kan vi få mekke inn informasjon som er interessant og få tatt noen kule bilder.

 

Felgene er dritkule og passer faktisk godt tross 90-fangere og det tror jeg fargen har mye av skylda for :)

 

Da mangler vi bare en passende dag så kan jeg ta turen til Arendal om du ikke har veldig lyst til å kjøre til kr.sand da,hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.