Du gjør det helt RIKTIG. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

Høres sikkert ut som en "tørr-pinne" nå, men for å si det sånn så må jeg si at jeg er litt overrasket hvor mye penger og tid en del folk legger ned i å gjøre om bilene sine til røykmaskiner. Har vært på et slikt Gatebiltreff, flere der tror jeg hadde en viss grad røyk-forgiftning.

Men er vel subjektivt dette som alt annet, personlig har jeg veldig sansen for biler som prøver å kjøre fortest mulig rundt en bane (istedet for å røyklegge mest mulig) :confused:

 

Mye rett her.. : faint :

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres sikkert ut som en "tørr-pinne" nå, men for å si det sånn så må jeg si at jeg er litt overrasket hvor mye penger og tid en del folk legger ned i å gjøre om bilene sine til røykmaskiner. Har vært på et slikt Gatebiltreff, flere der tror jeg hadde en viss grad røyk-forgiftning.

Men er vel subjektivt dette som alt annet, personlig har jeg veldig sansen for biler som prøver å kjøre fortest mulig rundt en bane (istedet for å røyklegge mest mulig) :confused:

Sånn personlig har jeg sansen for folk som klarer å håndtere bilene sin, enten det er rundetider, rattlås-racing eller røyklegging.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøffeste mk2 jeg har sett på veldig lenge. Så enkelt men så tøft.

 

21689884ws.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

If a buggy can't do wheelis its not done right :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du mer info på den Mads?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Latterlig mye customarbeid på den der. Peneste 3B-en jeg har sett: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid vært svak for 914 :)

 

602295_10200096957166872_908384578_n.jpg

 

 

post-1623-1370691338.jpg

914_G1180817933.jpg

images.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Haha, ja!

 

Haha, nei!! Hva er stopplengden i 160km/t i øsende regnvær? Sånne som dette fortjener egentlig å smake på et trærne som garantert idiot nr 1 eller idiot nr 2 kommer til å havne i om det skulle dukke noe uforutsett opp langs veien de ikke har oversikt over.

 

Hilsen en som brukte de beste av 20-årene på rehabilitering etter å ha fått en sånn som dette i fronten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, nei!! Hva er stopplengden i 160km/t i øsende regnvær? Sånne som dette fortjener egentlig å smake på et trærne som garantert idiot nr 1 eller idiot nr 2 kommer til å havne i om det skulle dukke noe uforutsett opp langs veien de ikke har oversikt over.

 

Hilsen en som brukte de beste av 20-årene på rehabilitering etter å ha fått en sånn som dette i fronten.

 

Vet ikke helt hva jeg skal svare på dette her...

 

Kan bare anta at de vet hva de gjør - Rett eller ei, så lager de sykt kule filmer.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.