Noen som skal på forsvarets auksjon på Elvenes?

Anbefalte innlegg

Jeg skulle likt å gjort et forsøk på å få fatt i en av forsvarets stormbåter som går på auskjon på Elvenes. 27.08.

 

Er det noen som skal dit som kunne tenkes seg å by på en eller flere båter for meg? Jeg betaler selvfølgelig for tjenesten

 

http://www.auksjon.no/nma.dll/Forsvaret

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sykt mye spennende dem har der i allefall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm.. , hadde en sniktitt her i sommer på de båtene. Så meget bra ut mye av de. Problemet er at folk er rape gal der, byr over hverandre til fantasipriser desverre. Mulig jeg får gamlingen til å ta en spasertur over gjerdet for å sjekke ut auksjonen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye tøft der, men hvordan er det mulig å ta så dårlige bilder !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var enda værre da melby-sonn hadde opplegget. Var ikke bilder i det hele tatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En slik dekkomlegger, nummer 241. Det må da være noe dere kunne trengt på vwærkste Tom?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne ha bestillt en pall med kamuflasjenett, ingen som hadde funnet meg da... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett uttafor kirkenes, langs ruta man kjører når man skal over til russland..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett uttafor kirkenes, langs ruta man kjører når man skal over til russland..

 

Hehe, er du heeeeelt sikker på det? Elevnes Leir ligger i Salangen i Troms.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka ikke linken til auksjonen, så det kan godt stemme at det er flere plasser som heter elvenes, dro en enkel konklusjon at det kanskje var i nærheten av kirkenes pg.a GSV (garnisonen i sør-varanger) hvor de også har patruljebåter, men jeg kan selfølgelig ta feil og står herved korrigert..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klippet ifra siden til firma som holder auksjonen :

 

"Fra 01.01.2008 har vi overtatt auksjonene for Forsvaret. Det vil bli avholdt 6-8 auksjoner pr. år

I nord Norge er det Elvenes i Troms som er auksjonssted, og i sør Norge er det Hovemoen ved Lillehammer"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elvenes, ca 12km etter du tar av på Brandvoll på E6 (skilt Sjøvegan 19km), sør for Setermoen(bardu kommune). Troms Fylke.

Følger bare Skiltinga til Elvenes, helt til du kommer til inngjerdinga til Forsvaret (Kommunen har kjøpt hele anlegget der nå). Siste huset før inngjerdninga har gjerne 3-4golfer + annet bilmateriell stående på yttersida:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, dette vekker minner...

 

Noen som vet hva som er "going rate" for en stormbåt uten motor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.