#1 Skrevet August 27, 2008 (endret) Vi er nå en liten gjeng på 5 personer som har skaffet oss ett lokale der vi kan skru! bilder kommer etterhvert som vi får kommet oss inn og begynt å flytte biler er ikke akkurat verksted nå men etter litt jobb så blir det nok brukenes er kun jeg og Morten Siljedal som er på dette forumet da det også er volvo og opel biler der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2008 Vi er nå en liten gjeng på 5 personer som har skaffet oss ett lokale der vi kan skru! bilder kommer etterhvert som vi får kommet oss inn og begynt å flytte biler er ikke akkurat verksted nå men etter litt jobb så blir det nok brukenes er kun jeg og Morten Siljedal som er på dette forumet da det også er volvo og opel biler der Da regner jeg ikke med dere er interresert i det andre lokalet lenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2008 Da regner jeg ikke med dere er interresert i det andre lokalet lenger? Nop. virka jo ikke ut som det skjedde noe uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2008 Skjer det noe i det nye verkstedet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2008 er ikke kommet igang enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 1, 2008 Eieren av det navnet er offisielt meg Stian.. Ber deg å respektere det.. SKJØNNER ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2008 Eieren av det navnet er offisielt meg Stian.. Ber deg å respektere det.. SKJØNNER ? ja er jo bare å begynne å grine: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 20, 2008 Det ble en "rik" tråd dette Mr. Wong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 4, 2008 Grattis med dagen da:p åssen gåre med verkstedet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...