Verkstedet til "rennesteinen auto"

Anbefalte innlegg

Vi er nå en liten gjeng på 5 personer som har skaffet oss ett lokale der vi kan skru! bilder kommer etterhvert som vi får kommet oss inn og begynt å flytte biler ;) er ikke akkurat verksted nå men etter litt jobb så blir det nok brukenes

 

er kun jeg og Morten Siljedal som er på dette forumet da det også er volvo og opel biler der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er nå en liten gjeng på 5 personer som har skaffet oss ett lokale der vi kan skru! bilder kommer etterhvert som vi får kommet oss inn og begynt å flytte biler ;) er ikke akkurat verksted nå men etter litt jobb så blir det nok brukenes

 

er kun jeg og Morten Siljedal som er på dette forumet da det også er volvo og opel biler der :)

 

Da regner jeg ikke med dere er interresert i det andre lokalet lenger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da regner jeg ikke med dere er interresert i det andre lokalet lenger?

 

Nop. virka jo ikke ut som det skjedde noe uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer det noe i det nye verkstedet da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eieren av det navnet er offisielt meg Stian.. Ber deg å respektere det.. SKJØNNER ? : bh ::shf::dødhest::stikke:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eieren av det navnet er offisielt meg Stian.. Ber deg å respektere det.. SKJØNNER ? : bh ::shf::dødhest::stikke:

 

ja er jo bare å begynne å grine: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble en "rik" tråd dette Mr. Wong : haha :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med dagen da:p åssen gåre med verkstedet?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.