VW - Audi Nordvest 2008 13.9!

Anbefalte innlegg

Etter mye om og men har vi bestemt oss for å arrangere ett minitreff den 13.9 på Bj Rødseth her i Molde.

 

Utstilling med flotte premier samt en minicruising etter utstillingen.

 

Program:

 

0930 Innkjøring starter

1000 Bedømmelse starter

1200 Aktiviteter

1230 Bedømmelse fortsetter

1430 Premieutdeling

1500 Cruising

 

Samarbeidspartnere:

 

Bj Rødseth AS, Molde Chiptuning Center, Solfilm Service, Bilxtra, Atlantico

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det der Roadshowet var?

 

Jepp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp ;)

 

Stiller opp. Einaste treffet mitt i år.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel noe av det samme som på roadshowet da? Trangt og håpløst å få parkert.. Da blir jeg heller hjemme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Eirik. Det var helt håpløst å finne parkeringsplass. Jeg og 2 andre, bl.annet Eirik endte opp BAK Shell stasjonen der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei da, det blir ikke som under roadshowet. Jeg har avtalt med Bj.Rødseth at vi får disponere hele området i front av eiendomen. De som har besøkt oss på de treffene som har vært arangert tidligere, vet at det blir godt om plass.

(hvis ikke det blir storinnrykk da, men det skal vi takle) Jeg garanterer at det er plass til dere begge to.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidligere har det vært ca 100 biler og fortsatt god plass til å parkere biler. Så det argumentet for å kommer holder ikke! Plassen kommer til å bli ryddet fredag kveld slik at vi kan starte tidlig lørdag med "blanke" ark!

 

Forøvrig kommer vi til å premiere biler etter det ett dommerpanel kommer frem til. I tillegg kommer vi til å trekke premier på utstiller nr. Det blir mange flotte premier, så det er bare å ta turen! Kan nok være verdt det.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidligere har det vært ca 100 biler og fortsatt god plass til å parkere biler. Så det argumentet for å kommer holder ikke! Plassen kommer til å bli ryddet fredag kveld slik at vi kan starte tidlig lørdag med "blanke" ark!

 

Forøvrig kommer vi til å premiere biler etter det ett dommerpanel kommer frem til. I tillegg kommer vi til å trekke premier på utstiller nr. Det blir mange flotte premier, så det er bare å ta turen! Kan nok være verdt det.....

 

 

Dette hørest bra ut ja :) Da får vi håpe at så mange som mulig tar turen da, og at været blir brukbart!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Still opp på treff : bråk :

Vil se hvordan bilene deres ser ut før de blir påkostet og ombygd i vinter!

 

På såppas short notice kan det vel by på utfordringer å samle 100 biler, men har vi værgudene på vår side, samt jungeltelegrafen og at alle som leser dette sender sms til sine vag-frelste, så kan dette bli en showfyllt avsluttning på året :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelig at dette ble på samme dag det er drag i Ørsta da: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

50,- for medlemmer/100,- for ikke medlemmer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Still opp på treff : bråk :

Vil se hvordan bilene deres ser ut før de blir påkostet og ombygd i vinter!

 

På såppas short notice kan det vel by på utfordringer å samle 100 biler, men har vi værgudene på vår side, samt jungeltelegrafen og at alle som leser dette sender sms til sine vag-frelste, så kan dette bli en showfyllt avsluttning på året :)

 

Tror jungeltelegrafen blir viktig her ja, så alle som kjenner noen med VW eller Audi må sende mld til de!:D

 

Kjedelig at dette ble på samme dag det er drag i Ørsta da: bh :

 

Om det er drag i Ørsta denne helga så mister jeg mye sannsynlig to stk dit, men jeg skal prøve å overtale dem. Blant annet nåværende eier av Bandit passaten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere samarbeidspartnere har meldt sin interesse:

 

Lahega-Remitek-Autoboss.no

 

 

IKKE dumt å ta turen hit i hvertfall, mange flotte premier. Ikke bare til de fineste bilene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm:) får vell prøve og møte opp jeg også da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette blir bra folkens: rock : og så har per håkon bestilt de fine veire også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får prøve og møte opp vist bilen er ferdig da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og Prosjekt Randolf dukker nok også opp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må vell kansje prøve å ta en tur :P

Satse på fint veir:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må vell kansje prøve å ta en tur :P

Satse på fint veir:p

 

Prøve? Du skal jo løfte meg ombord i ferga!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.