Noen som var på glattisen tidligere i uken

Anbefalte innlegg

Ja vel noen som var på glattå tidligere i uken ?

Noen som har noe å fortelle, kom igjen få høre hvordann det gikk !!!

 

 

Mvh Petter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig...få nogen bilde/fakta på bordet!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mye å ta bilde av, egentlig.. var jo stupmørkt. Men glatt var det, det er sikkert! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo da vi var en god gjeng som møte opp på p-huset i øs pøs regnvær. Noen hadde jo selvfølgelig. glømt dette (hint, hint Cato) og kom i uregelmessig framkomstmiddel litt haltende etter teten. La ut fra Kvadrat i lovlig hastighet og tenke jeg skulle kjøre fint i kolonne. Helt til en hvis sølvgråfarget A4 avant måtte ødelegge det(hint Tore Egil) Så da kunne jeg ikke være dårligere. Vips mange VAG biler sprett over et stort område.

 

Vel framme så blei det litt teoretisk og praktisk info. Så blei vi delt opp i tre grupper som vi kjøre på tre forskjellige baner. Jeg begynte å kjøre i svingen og fant ut at et-par og tyve km/t var max fart for å greie svingen. Helt til instruktøren begynte å lempe ut dokker og andre flyvemennesker over veien: oppgitt :P

 

Og så var det ned på bane 1 der det var 40kmt/ inn på glatt bane, brems og sving og brems å stopp. Og siden mitt ABS system ikke har virket det siste halve året så var ikke dette så enkelt. Tror jeg også dro til(igjen) med treffets dyreste skade. Meide ned to kjegler og fikk ødelagt en tåkelyspære på en pris av 89,- Og så var det over på bane 2 der det var ca 50-60kmt/ inn på glatte og skulle vike unna for noen flyvemennesker som kom fra alle sider. Og det siste kvartere blei det i alle fall fri utfoldelse for min del. Inn i 60 km/t og nappe i brekket, vips fin 360 grader blei mye snurring. Fant ut av bilen i 2 gir og lett håndbrekk på så fikk man finne svinger: cool : Og så var det inn igjen for oppsummering der jeg dro en fin håndbrekksladd parkering.

 

Og så var det hjem igjen. Litt rolig i starten pga mye olje på dekka og øs pøs regnvær. Men jeg tok Tore Egil opp siste bakken for det : ja :

 

Bilder er det dårlig av for min side. Vet noen av "gjestene" tok biler. Kjenner du noe til det Atle D.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.