09 mod A3 Sportback baklys til 05 mod?

Anbefalte innlegg

Passer disse? er det noen som har prøvd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut:) På min 05 mod lyder ikke lampene på bakluka, mens på den nye 09 mod er disse med i lyset(ringen som lyser inni lampa) Håper det ikke blir noe surr med ledninger å sånt:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut:) På min 05 mod lyder ikke lampene på bakluka, mens på den nye 09 mod er disse med i lyset(ringen som lyser inni lampa) Håper det ikke blir noe surr med ledninger å sånt:p

 

Hmmm... Var kanskje litt rask på labben. Tror kanskje du bør sjekke mer. Tror den tråden var om 3-dørs. Det er jo bare en lykt. Har du lest hele tråden? Står det noe om Sportback der?

 

 

Edit:

 

Ser Kufatec selger adaptere:

 

http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p1204_Adapter-facelift-rear-lights-LED-Audi-A3-8PA-Sportback.html

 

1204_0.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestillt adaptere på ledningene:) Så for vi se hvordan det blir, må bare prøve hvertfall.. Baklyktene er utrolig fine i mørket:)

Takk for tipset:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere som har prøvd dette? Får ikke lysenetil å lyse som de skal...

 

Inkludert hjelp fra Møller:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått dette til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg begynt å prøve selv. har adapter og lykter:D skal sette dette på på lørdag å se hva som skjer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eneste jeg stusser på er hvordan jeg skal koble den lille ledningen som ikke er i noen av pluggene:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dennes skal ha 12v, ellers blir det ikke noe lys i de innerste lampene, Må også kode baklysene for å få frem bare ringen rundt, sliter med å få til den kodingen selv, så er det noen som vet noe så er det bare å bidra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte dette på min, ledningen til de innerste ledlysene koblet jeg på ledningen til skiltlyset... Også kodet jeg om lysene med en kodedongle fra kufatec.de som jeg kjøpte gjennom Sondre Hugås på forumet her, hvis du tar kontakt med han angående kodedongle er han sikkert behjelpelig med å sende deg en guide med oversikt over hvor du skal koble på den ledningen til de innerste lyktene også :)

Sondre pleier å være billigere enn og bestille direkte fra kufatec! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.