Forslag til treff søndager fremover...

Anbefalte innlegg

Hei, bare lagt merke til at det er "litt" døvt oppmøte på søndagstreffene på CC-Vest...

Idag var vi 4stk der, og hvis vi bare skulle sittet og pratet ville det nok blitt ganske så kjedelig, men med engang vi begynte å gjøre noe så det ble det plutselig mye morsommere, selv om det ikke var så veeeldig spennende det vi gjorde så var det alikevel gøy...

 

Bare lufter som et forslag, vi kunne jo prøvd på finne på noe annet enn McDonalds søndagen den 21.09..

 

Tenkte noe sånn som:

  • Bowling
  • Go-kart
  • kino (kanskje litt for tamt)
  • fototreff ikke på CC-Vest (f.eks. et av parkeringhusene på fornebu, vært der med fototreff før, var ganske gøy det.)

 

Selvfølgelig åpen for andre forslag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bowling er vel kanskje det mest "sosiale" som ikke blir kjedelig i lengden, hvis det skal bli en gjenganger.

Lettere å komme i kontakt med hverandre, med både skryt til de som gjør det bra, og ikke minst litt vennskaplig erting av de som gjør det dårlig. Kunne tenkt meg å være med på det, selvom jeg ikke er den store bowlern!

 

Go-kart er artig, men vanskelig å prate mens man kjører :P Så hvis det ikke er så mange som møter opp, kan det fort bli lite interessant hvis man er interessert i å bli kjent med de andre.

 

"Alle" mennesker har et konkurranse instinkt, og bowling er noe "alle" liker, og som passer for alle!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fototreff hørtes jo genialt bra ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Go-kart er artig, men vanskelig å prate mens man kjører :P Så hvis det ikke er så mange som møter opp, kan det fort bli lite interessant hvis man er interessert i å bli kjent med de andre.

 

"Alle" mennesker har et konkurranse instinkt, og bowling er noe "alle" liker, og som passer for alle!

 

Har jo arrangert go kart med Oslo Lokallag før, var virkelig artig å kunne knive litt på banen, prate litt og hygge seg oppe etter heatene.

 

Jeg er glatt med på Foto Treff eller bowling, til tross for mangel på VAG produkter i min garasje: flau :

 

Om det skulle bli noe gokart eller bowling, så burde man informere om dette og kanskje sette tråden som sticky med påmeldingsliste, så flest mulige får blitt med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei, jeg er på messe med jobben den helgen og er ikke hjemme før sent søndag kveld: bh : Eller så hadde det vært gøy med et høst photoshoot. Er mange fine locations på Fornebu, både inne i parkeringshus og nede ved vannet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke noe i veien for at man kan ta bowling eller noe, også ta phototreff søndagen etter eller noe...

Bare det at vi burde finne på noe alternativt til McD på CC-Vest, siden det ikke funker så bra :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Kristian her. Treffene på cc vest funker ikke så veldig bra, så syns det er et flott forslag at vi kan finne på noe annet og jeg støtter phototreff. Er med på bowling også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, bare lagt merke til at det er "litt" døvt oppmøte på søndagstreffene på CC-Vest...

 

Kanskje på tide med en avstemning om videre treff på cc vest? Virker som det er bedre å bare ha treff på Lørenskog, om ikke hver mandag, kanskje annen hver?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje på tide med en avstemning om videre treff på cc vest? Virker som det er bedre å bare ha treff på Lørenskog, om ikke hver mandag, kanskje annen hver?:)

 

Det er jo annen hver mandag på lørenskog da.....

 

Men nok om det, jeg synes det høres topp ut med ett alternativt treff, både bowling og gokart er jo moro! :)

Og vi får vel aldri tatt for mange bilder av bilene våres ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Manglende oppmøte er nok resultat av både for hyppige møter og kanskje manglende innhold ja.

 

Så å få til noe "ekstra" er nok ikke dumt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller gjerne på phototreff i alle fall:) Møtte opp på cc-vest for 2 uker siden, og da dro alle 10 min etter jeg kom:p forstod ingen ting jeg da men:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det jo ikke verre enn at dette er siste måned med treff etter sommerkalenderen. Til vinter bli det "kun" to treff i måneden, så der går det jo fint an å bruke en søndag i måneden (evt.) til bowling. Photoshoot tror jeg kanskje kan bli litt "rart" å ta fast en gang i måneden... : klø : Jeg har iallfall ikke planlagt månedlige oppdateringer av bilen. Greit at det kan bli mange forskjellige bilder av de samme bilene på forskjellige steder. Men det synes jeg heller vi kan dra i gang sånn litt utenom : rolleyes

 

Så mitt forslag er å holde oss til kalenderen som er fastsatt for sommersesongen, og heller inkludere bowling i vintersesongens kalender :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det jo ikke verre enn at dette er siste måned med treff etter sommerkalenderen. Til vinter bli det "kun" to treff i måneden, så der går det jo fint an å bruke en søndag i måneden (evt.) til bowling. Photoshoot tror jeg kanskje kan bli litt "rart" å ta fast en gang i måneden... : klø : Jeg har iallfall ikke planlagt månedlige oppdateringer av bilen. Greit at det kan bli mange forskjellige bilder av de samme bilene på forskjellige steder. Men det synes jeg heller vi kan dra i gang sånn litt utenom : rolleyes

 

Så mitt forslag er å holde oss til kalenderen som er fastsatt for sommersesongen, og heller inkludere bowling i vintersesongens kalender :D

 

Ikke misforstå nå, tror til og med det står i tittel (ihvertfall i første post)..

Meningen var å finne på noe alternativt neste søndagstreff på cc-vest (21.09).. Er ikke snakk om fototreff annenhver uke... Men kunne vært gøy med et nå før vintern, siden det fortsatt går ann å være ute nå..

 

Kanskje bedre å "spare" gokart/bowling til når det blir litt kaldere ute, sånn at det er deilig å være inne?

 

Derfor stemmer jeg for fototreff 21.09, f.eks. på fornebu..

 

Men er fortsatt åpen for andre forslag, eventuelt sette opp en avstemning?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart vi kan finne på noe alternativt til siste søndagstreffet denne sesongen, men da må det bli photoshoot kombinert med noe mat et eller annet sted : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo annen hver mandag på lørenskog da.....

 

 

 

oisann. Den der var dumm. : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart vi kan finne på noe alternativt til siste søndagstreffet denne sesongen, men da må det bli photoshoot kombinert med noe mat et eller annet sted : ja :

 

Er en statoil på fornebu, kan da bare kjøpe en pølse der? ...neida, men hmm...

 

Noen forslag til sted å ha photoshoot, annet enn fornebu?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer idag egentlig Hvor har folk tenkt til å møtes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel CC vest som vanlig. Vi møter iaf der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Word, finere vær enn det har vært på evigheter og digg temperatur, ta turen føøølkens.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok.. jeg kommer.. dere får vinke hvis dere ser en sort G4 diesel som soser rundt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.