Anbefalte innlegg

Hei.

 

Bjarne har en slik stående, som var i relativt god form. Jeg er litt interessert i toppen og innsuget på denne, men resten av bilen gjør jeg jo ikke en dritt med. Trenger vell kanskje noen stempler og råder også, når jeg tenker meg om..

 

Bilen ble visst "solgt" til plukking for 2000 kr.

 

Noen som skal være med på denne her nede?? Har litt lyst men vet ikke om lommeboka strekker til...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ute etter noe "småtteri"...kan nok være interresert ja.

 

Er ute etter forseter og litt annet rart...

 

Hva skal du ha?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt, (skriv før mann tenker...)

 

Jeg ville ha topp, innsug, og eventuellt no stempler og råder, men så har jeg konferrert litt, og funnet ut at jeg må bygge om motoren for å få alt til å stemme, og da blir det litt mer enn planlagt.

 

Da skal jeg vell kort fortalt ikke ha noenting, da jeg skrev før jeg fikk tenkt.

 

 

Bilen står som sagt der for 2000 kr, selvplukk, og motoren gikk visst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok...blir litt mye for meg alene tror jeg. Får se litt på økonomien...kan kanskje få solgt noe videre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar gjerne bremsene bak.... trenger ikke hele bakstillingen kun akseltapper og calippere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rudi Sand

Jeg tar gjerne bremsene bak.... trenger ikke hele bakstillingen kun akseltapper og calippere

 

Ja...det er også en av de tingene jeg trenger...*S*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å være sikker, hør nå med Bjarne om den bilen. Jeg sa jeg ville ha toppen, og det skulle han ha 2 løk for, i samme settning nevnte han at da plukket mann som mann ville..men sjekk nå, så det ikke blir no dritt.

 

Jeg trenger visst en 8V topp (G60)..noen som har til utlån en hel 8V topp (G60)??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.