Anbefalte innlegg

Heisann. Någen som har en dump eller resirk ventil som eg kan få låna litt. Gjerna ein original 1,8t resirk ventil hvis någen har ein liggandes som de ikkje bruke.

 

Hvis det e ein dump så ikkje av største sorten, og hels ein som du vett virke! Drive å prøve meg frem litt her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg fått lånt meg ein fra ein S3. Någen som vett om denne e anderledes enn den som originalt står på en 1,8t 150hk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den tåler mere trykk å er vist det som annbefales å bytte til på 150hk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal ventilen brukes på en bil som har mindre trykk en enn 1,8t 150hk, men vi får se hvordan det går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg ha begge dele ligganes åben å resirk(orginale t 1,8t) hvis du trenge ein t for å testa :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den e god. Der e ikkje originalt ventil på denne bilen, så det e bare for å se om eg får någe lyd ut av an! Ska bli gøy å prøva. Blir nok ikkje gjort någe før te neste uka ein gang. Men då vett eg at du har hvertfall tysse! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.