Tur til motorsportanlegg Frøya en helg?

Anbefalte innlegg

Som noen kanskje har fått med seg er det ett relativt greit baneanlegg på under bygging på frøya for tida, der enkelte klubbmedlemmer er bosatt og er med i prosessen med planlegging.. (og bygging?)

 

 

Bilder og mer info : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=104419

 

Det ble luftet noen ord om at det kanskje var interessant å ta vidunderet nærmere i øyesyn, da det ikke akkurat kryr av slike baneanlegg på denne kanten av landet.. Er det noen som kunne tenke seg en cruicingtur feks i løpet av kommende helg? :) Ca 2 timer og kjøre, dog med noen bommer underveis (Øysand + Orkanger og hitratunellen). Fin tur med helt greie veier..

 

Hovedgrunnen for visitten er vel å vise interesse for å ha ett treff her neste sesong..;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenkt meg å være med. Men sliter litt med mye jobbing førstkommende helg, så blir vanskelig for min del :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er selvfølgelig fullt mulig å utsette dette til neste helg, da det er andre som har gitt utrykk for at kommende helg er litt tidlig.. får se an responsen litt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg er ute å reiser nå de neste 3 ukene, og RS2`n står på bukker... Men en tur utover hadde vært gøy det. Men kommer til å bli gal av å ikke få kjørt noen runder det ute :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

93676785.

nr mitt vis det er noen som kommer for å se å har lyst på omvisning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.