Anbefalte innlegg

Var det noen her som rakk "tilbudet" på lørenskog på shell ved macern der? Fikk flere telefoner fra kompiser som sa at de nærmest ga bort bensin. 2, 69 kroner pr liter på 95, og diesel var 2.30 tror jeg.. Når jeg kom dit var tilbudet "ferdig": bh :

 

Var kaos der, helt utrolig med folk som skulle fylle i dag :P Skjønner jeg godt..134,- for en full 50 liters tank!!: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det noen her som rakk "tilbudet" på lørenskog ved macern der? Fikk flere telefoner fra kompiser som sa at de nærmest ga bort bensin. 2, 69 kroner pr liter på 95, og diesel var 2.30 tror jeg.. Når jeg kom dit var tilbudet "ferdig": bh :

 

Var kaos der, helt utrolig med folk som skulle fylle i dag :P Skjønner jeg godt..134,- for en full 50 liters tank!!: gråter :

 

i alle dager! Må vel aha vært en feil? skulle sikker være 12,69,- for 95 , og 12.30,- for dieselen..: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hadde vært fint å fått med seg. Alle "gjerrigkannene" er tomme nå, så en så til de grader rea hadde jo vært kjærkomment:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i alle dager! Må vel aha vært en feil? skulle sikker være 12,69,- for 95 , og 12.30,- for dieselen..: klø :

 

neida...politiet sto der og overså alt.. var de som bekreftet det for meg og sa at tilbudet var ferdig. Var så mye biler der at det var hvertfall 1-1.5 time venting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette var i forbindelse med Se&Hør sitt jubileum, de spanderte mellomlegget fra dagens pris og ned til det prisen lå på når bladet starte opp, (hvertfall det de sa på radioen) og FY for en kø det var.. helt sykt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.