Er du redd for lakken på bilen din?

Anbefalte innlegg

Da har jeg blitt skikkelig bitt av bilpleie basillen og har nå bestilt meg roterende maskin med masse pads og produkter. Da er vell første steg på å kunne detaile en bil godt på vei tenker jeg da det begynner å komme opp i 5 sifra beløper... hehe...

 

Men som alle vet så har det mest med personen som bruker produktene, og jeg har ikke polert mye med maskin. Derfor lurte jeg på om noen her inne har noen gamle biler, prosjekter e.l som jeg kunne lånt til å øve meg på. Grunnen til det er at jeg skal prøve meg på ganske heftig cutting og da tør jeg ikke begynne på golfen min. Hehe.. :P Hvis noen har dører, panser eller noe liggende kunne det også vært kjekt å prøve på. Må selvfølgelig ikke være full av rust o.l.

 

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har i bakluka te golf du kan gnikka deg ihjel på + hu har endel helligdage.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt! Tusen takk.. Fer maskinen på onsdag mest sannsynlig så kjeme bare tbage t dokke då.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har daihatsuen som du kan få prøva. Der tror eg nok du kan se rimelig bra forskjell hvis det e bra produkter. An e jo falma rød! ;) Hadde vert fint å fått an rød! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Produktane e Menzerna så burde jo bli ganske så gudd ja.. He eit par panela eg ska prøva mg på fusst, så e d godt mulig eg kan ta charaden au... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du trenger å øve deg på hele biler, så stiller jeg med 80'en ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjef...Kor du he handla henne Kjell ? Menzerna ska ver ganske så gudd ja : rock :...

Virka vertfall sånn på Passaten til Rolf E. Mohn (Det green Dub) :tilber:

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=103082&page=25

Se forskjellen på upolert og polert flate på panser, skjerm og dør....Sinnsykt :tilber:

 

Någen vett kor eg kan få kjøpt sånn blå poleringsteip..

Huske ikkje kor eg kjøpte min og nå finne eg ikkje (harkje leida ekstremt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må bare gi lyd, så kan du få trene deg ihjel på Passaten hvis du vil;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen vett kor eg kan få kjøpt sånn blå poleringsteip..

Huske ikkje kor eg kjøpte min og nå finne eg ikkje (harkje leida ekstremt)

 

Tru eg kan skaffe d på jobb.. Må ha ng sjøl så ska sjekka d opp i mårå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må bare gi lyd, så kan du få trene deg ihjel på Passaten hvis du vil;)

 

Hørres flott ut! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

audien står seff til disposisjon når du er despo etter noe å gjøre, men jeg har sagt det før..det er ikke en jobb for smågutter å få den fin igjen..NOENSINNE!! :P og du må gjerne pusse inn til stålet på den bilen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema selger vel også disse markeringstape`ene vil eg nå tru !!!! Det er bedre å betale 9 kr for enn rull på biltema, isteden for å betale 30 kr som du sikkert må gi, f.eks på Bygg & Bo for enn rull !!!!

Fordi det går nok med enn del tape vil eg tru !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema selger vel også disse markeringstape`ene vil eg nå tru !!!! Det er bedre å betale 9 kr for enn rull på biltema, isteden for å betale 30 kr som du sikkert må gi, f.eks på Bygg & Bo for enn rull !!!!

Fordi det går nok med enn del tape vil eg tru !!!

 

hehe, flottings, men siden eg late som eg dride penger, så e 21 kroner ein tysse i havet for min del :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tru eg kan skaffe d på jobb.. Må ha ng sjøl så ska sjekka d opp i mårå...

 

Sjekk det opp du, så vente eg ennå på tilbakemelding på de dekslå :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema selger vel også disse markeringstape`ene vil eg nå tru !!!! Det er bedre å betale 9 kr for enn rull på biltema, isteden for å betale 30 kr som du sikkert må gi, f.eks på Bygg & Bo for enn rull !!!!

Fordi det går nok med enn del tape vil eg tru !!!

 

Nå e det jo greit å ha en teip så faktisk henge på åg. Kvalitet foran kvantitet. Den blå teipen e vel vanlige maskeringsteip for vindu. selges vel på alle malersjappe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, stemme, nå huske eg kor eg fekk tag i... thanks Kluge! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte eg bytta farge på rallyen kveld: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... :D Kanskje du hørte det... Rollan hjem te deg då :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, eller ta ann på Hengar, eller bare pilsann i gården min :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå e det jo greit å ha en teip så faktisk henge på åg. Kvalitet foran kvantitet. Den blå teipen e vel vanlige maskeringsteip for vindu. selges vel på alle malersjappe.

 

Ja det ska eg ver enige i, Kluge !!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når du har øvd deg ferdig kan du ta heile bilen min :) noen som vet om noen i distriktet som driver proff polering??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, flottings, men siden eg late som eg dride penger, så e 21 kroner ein tysse i havet for min del :D

 

Om navne mitt e blitt et banne ord nå : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.