Anbefalte innlegg

Heisann. Som sikkert de fleste har fått med seg så har kvadrat satt opp bommer på parkeringsplassene sine, sånn at me ikkje lenger komme under tak. Har prøvd å tenkt på plasser som kan være egnet, men har ikkje kommet opp me noen forslag. Har forstått det sånn at der ikkje e så mange andre plasser som er så bra egnet. Og for at treffene våre ikkje ska dø heilt ut når kulda setter inn, så har eg forfattet en enkel søknad til Cato Helmersen, som er senterleder på kvadrat, kor eg spør om ikkje me kan få bruka denne plassen 1 gang hver mnd. Tenkte eg sko legga inn søknaden her for å sjekka stemning, og om der e någen så meine der bør forandras på någe i søknaden. E ikkje den beste te å skriva sånn formelle ting, så kanskje någen har någen gode innspel. Her e hvertfall søknaden:

 

Stian Egelandsdal

Lokallagsleder VW-Audi klubben, Stavanger lokallag

Notveien 21b

4085 Hundvåg

 

Kvadrat v/Cato Helmersen

Gamle Stokkavei 1

Postboks 1503, Lura

4391 Sandnes

 

 

 

Søknad om bruk av parkeringsplass 1. søndag hver mnd.

 

Vi er en gjeng i VW Audi klubben på ca 20-30 biler, som den første søndagen i måneden møtes på kvadrat for å snakke litt bil. Om sommeren, og når der er bra vær har vi pleid å stå oppe med Mc Donald’s. Men når været ikke har vert på vår side, så har vi pleid å kjøre ned i parkeringshallen rett under. Her er det varmere og vi er i ly for regn og vind. Etter at disse bommene kom opp, så har vi ikke mulighet for å stå under her, og har sett oss nødt til å finne en ny plass.

Så derfor sender jeg på vegne av VW-Audi klubben, Stavanger lokallag en søknad til dere om å få bruke denne plassen 1 søndag hver måned.

Bare for å presisere, vi er ikke med i denne gjengen som har stått lengre nedenfor og bråkt og herjet hver søndag. Vi møtes for å snakke bil, og sjekke ut de nyeste prosjektene til våre medlemmer.

 

Hvis dere er positive til dette, så er dere veldig velkomne for å sjekke ut neste treff som er 05.10.08. Vi møtes fra 19.00 og utover. Da kan dere treffe oss, og se hvilken gjeng vi er før dere bestemmer dere.

 

Håper på ett positivt svar fra dere før høsten og vinteren setter inn for fult.

 

Med vennlig hilsen

 

 

Stian Egelandsdal

Lokallagsleder VW-Audi klubben, Stavanger lokallag

 

 

 

 

Ser det greit ut eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette så veldig bra ut Stian, veldig bra at du pressiserer at vi ikke driver med grisekjøring etc.

Spørs om de gidder å møte opp på en søndags kveld for å "sjekke" oss, når dette ikke er noe de tjener penger på..

Men det er iallefall verdt et forsøk og et lite "rop" om tillit..

Kjempe flott at du kom opp med dette Stian... Well done! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørres bra ut. Ikke offtopic i denne tråden hvis dere greier! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott initiativ!

God søknad, troverdig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så fint at folk likte søknaden. Sender den iløpet av de nermeste dagene. Skal vekk i morgen, så det blir nok på onsdag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Saklig og fint brev. Ser ikke for meg at de kommer til å bry seg, men vi får håpe.

Ellers får vi lage en komitè som er ansvarlig for å sette opp lokallagsteltet en gang i mnd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg støtter denne!! Vi har jo ikke gjort en flue fortred på treffene våre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobba dette...Men trur nok aligavel me må se oss om itte noge aent! Trur ikje di gidde ha d åpent kver første søndag bare for oss.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iche nogen så stille me store å varme garasje me camping stoler å varmeovn då? :D Såg greie ud den søknaden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søknaden va forsåvidt bra den, men koss ska de greia å hindra de som e på "rånetreffet" i å komma inn då???

 

Ska me stå som vakter: Nei du kjøre rånebil så du får isje komma inn her??

 

Eg tror nok det at me bare får finna ein nye plass dessverre, Kilden har jo parkeringshus å itte som eg huske: Ingen bom :)

 

Men der e der jo dårlig med mat tilbud då.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen råner så kjøre vw å audi :D:D Problem solved my friend :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg uttale meg så mye, for jeg har kun vært på 1 av treffene, men kilden vil jeg tro blir litt lite og trangt.

Ville heller prøvd M44 på klepp, men dette er jo et stykke unna. Ellers så er det jo et parkeringshus på Jåttå/Stadionparken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kilden blir vel ikke for trangt? Det er jo god plass i under etasjene :) Er jo ingenting som skjer der på søndagene uansett :)

Klepp er jo alt for langt å reise for et lite søndagstreff ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kilden blir vel ikke for trangt? Det er jo god plass i under etasjene :) Er jo ingenting som skjer der på søndagene uansett :)

Klepp er jo alt for langt å reise for et lite søndagstreff ;)

 

Nei kanskje ikke i under etasjene, er jo grei plass der men mer stolper:)

Ja, som jeg skreiv, klepp blir nok litt langt, men Jåttåvågen er jo også et alternativ.;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei kanskje ikke i under etasjene, er jo grei plass der men mer stolper:)

Ja, som jeg skreiv, klepp blir nok litt langt, men Jåttåvågen er jo også et alternativ.;)

 

Der blir det stengt etter stengetid på butikkene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei kanskje ikke i under etasjene, er jo grei plass der men mer stolper:)

Ja, som jeg skreiv, klepp blir nok litt langt, men Jåttåvågen er jo også et alternativ.;)

 

Tror Jåttå kan bli et problem når det er hjemme kamp :)

alternativt hadde nok Kilden blitt beste plassen, vi skal jo ikke kjøre på stolpene uansett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah, stemme..

Her tenke me isje lengre enn nasen..:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då eg har vert på HV øvelse, så har dette blitt liggandes ett par dager ekstra. Blei vel postet på torsdag, så me får vente å se ka de seie. Gir beskjed så fort eg får svar fra de...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.