BODØ: Noen som er ute etter skrulokale?!

Anbefalte innlegg

Har nå på hånden et stort lokale like ved bodø sentrum med store muligheter. Jeg må ha med en del folk for at det skal bli en levelig leie, men meget god plass.

 

Hva er dere intr. i å betale pr. mnd?

 

Send meg en mail for interesse: jan_skogseth@hotmail.com

eller ring for sp.mål: 93640560

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er bare å komme det :D

 

hadde egentlig håpet på litt bedre respons her men. Folk må fortelle dette videre også! Ikke bare VAG som slipper inn om det blir kjørt i gang. Kan nevne at det er god temperatur og nytt ventilasjonsanlegg (ikke fuktig, kaldt, osv)!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nevnte dette til en kamerat av meg som skrur BMW, og han virket interessert.

Men, ca. pris og en forsiktig antydning på hvor dette er?:)

 

Hør med Sten-Erik, han har vel lett etter lokale lenge?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pris er viktig. 1000 kr i månden er max for meg i alle fall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sten-Erik hvaforno? :P

 

mja, for 1000kr/mnd så burde vi være omtrent 20 stk til sammen. Dette er dog ikke noe problem da lokalene er store. Lokasjon er i nærheten av rønvik :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stein Erik Stenersen. Han er på forumet. Hadde vært digg å delt lokale med noen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja 1000,- er max for meg også.

Men gjør ikke noe om det blir billigere. 700,- er jo en fin pris:D

men vet du om det er innlagt vann dær?

 

Ligger det på leira?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stein Erik Stenersen. Han er på forumet. Hadde vært digg å delt lokale med noen!

 

Du får bare flytte til bodø. Så gjør du bilen ferdig her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt tidligere, om det skal gå med en pris på 1000kr/mnd så må jeg ha totalt 20 stk. Om det er flere som melder interesse skal jeg ta en recog-tur å se på hvor mange biler det er mulig å få inn osv. Vann er innlagt ja. Lokasjon vises på vedlagt kart.

72472F202C0C8C16.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går ikke ann å dele lokalet, slik at vi har halve å tranger bare 10stk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne gjort det, men da må jeg finne noen som er intr i å leie resten selv, så da er jeg egentlig like langt da jeg kan ha fremleie på resten i stedet. Utleier har sjekket litt rundt dette, men får tilbakemedling om at aktuelle leietakere ikke er intr pga at det kommer til å være olje, bensin mm i lokalene. Kan selvfølgelig prøve å pushe litt mer på dette, men da må jeg ha et eksakt antall så jeg vet hvor mye penger jeg har til rådighet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med. hvis leia ikke blir mere enn 10000,-

er dette lokalet til regumineringa nn.dekk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såppass, men om du er villig til å betale 10k så er vi jo i mål ;) hehe, går ut i fra at du mente 1000 og ikke 10'000? : klø :

 

ikke hørt noe om regumiering nei, hvem har det lokalet (mtp å sammenligne).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ja mente 1000,-

Vet nordnorsk dekkimport har lagt ned sin regumineringsavdeling, denne ligger nede på leira. er passa stort lokale som dem bruker som lagringsplass mens dem venter på lokale på bertnes. Her er det stor port, 2etasjer, men man må jo ha noe å løfte bilene opp hvis man skal bruke 2etg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal sjekke ut dette også på mandag, skal gi tilbakemelding. Om interessen fortsatt holder seg blir det befaring av aktuellt lokale til uka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uff hadde jeg bare kunnet skru bil å hatt litt bedre økonomi så skulle jeg ha blitt med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ble vel dette skrivlagt for min del da det ble endring i planene og flytting etterhvert. Om noen får ånden overseg skal dere bare fortsette denne tråden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.