Ålesund: Bilpleiesjapper i området?

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen bilpleiesjapper ala Ketil Falstad (Scandic Shine) ol, som virkelig KAN å fikse opp litt småriper ol. i Ålesundsområdet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par steder du kan prøve: Bilpleieren i Breivika, Runes (fikk jeg det riktig nå???) bilpleie i Fremmerholen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helst steder hvor folk har erfaringer fra..

Har snakket med en, men føler jeg vet mer om bilpleie enn han selv, så han er mer eller mindre utelukket..

Jeg kan vell kanskje prøve meg med en rimelig maskin fra biltema eller noe da? Er ikke på noen måte alvorlige riper jeg har..

 

Men hadde vært greit å satt den bort, så var den skinnendes og klar til å nytest når jeg går på friperiode :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se om du liker mine resultater her inne, så er det ikke så langt over fjellene hit ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lom? Mener på jeg passerte det på vei hjem fra Krsand..

Det blir jo verdens kjeeeeedeligste kjøretur, hehe ;) Men skal ta en titt på arbeidet ditt, så får vi se til neste friperiode (18. oktober) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilpleieren som blir sagt over her, har et godt rykte ihvertfall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvilke priser f.eks runes bilpleie har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune er i hvertfall dyktig:)

Har ganske så gode priser, vil tro han er ganske så mye billigere en Bilpleiern f.eks, i såfall om du betaler kontant og klarer deg uten kvitering på arbeidet som er gjort;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.