Anbefalte innlegg

.....

 

 

"Glemte" å dra inn på forstillingskontroll etter å ha skifta dempere =)

 

Bra det er vinter....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått deg ein lærepenge nå..... Hehe :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, regner med at det var en lærepenge ja ;)

Skiftet dekk på en BMW (ja, jeg vet det er feil merke :) ) for en kompis en gang, og det er første gang jeg har stukket meg til blods under dekkskifte!! Dekkene var så slitt at korden hadde begynt å komme ut, og det var denne jeg "kjørte" inn i fingeren. Var veldig lik slitasjen på dine dekk. Han var heldig som ikke hadde punktert eller ødelagt dekket mens han kjørte, jeg oppdaget det "tilfeldig" når jeg skulle legge om :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gateslicks du kjører med eller? så veldig slitt ut :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å jeg trodde mine sommer dekk var slitte ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine var helt like... Så bra ut fra utsiden med corden blottet på innsiden. Så nå må jeg kjøpe 4 nye dekk til våren. Får begynne å spare :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du bør kansje ta forrstillingskontrollen nå da... så slipper du å kjøpe 4 nye vinterdekk i løpet av vinteren, og så slipper du å kjøpe 4 nye sommerdekk neste år osv :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tommy Rasmussen

du bør kansje ta forrstillingskontrollen nå da... så slipper du å kjøpe 4 nye vinterdekk i løpet av vinteren, og så slipper du å kjøpe 4 nye sommerdekk neste år osv :D

 

Ja, men jeg kommer meg ikke opp på bukkene til de som kan ta forstillingskontroll. Må av med fangerene osv =)

 

 

¨Men sant det du sier altså =) Kan fort bli en ond sikrel dette =)

 

 

PS, i ytterkant var det 3 mm spor pluss =) Så ut som en BMW gjør bakfra =) Hhehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.