#1 Skrevet Oktober 30, 2004 ..... "Glemte" å dra inn på forstillingskontroll etter å ha skifta dempere =) Bra det er vinter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2004 Fått deg ein lærepenge nå..... Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2004 Hehe, regner med at det var en lærepenge ja Skiftet dekk på en BMW (ja, jeg vet det er feil merke ) for en kompis en gang, og det er første gang jeg har stukket meg til blods under dekkskifte!! Dekkene var så slitt at korden hadde begynt å komme ut, og det var denne jeg "kjørte" inn i fingeren. Var veldig lik slitasjen på dine dekk. Han var heldig som ikke hadde punktert eller ødelagt dekket mens han kjørte, jeg oppdaget det "tilfeldig" når jeg skulle legge om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2004 gateslicks du kjører med eller? så veldig slitt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2004 å jeg trodde mine sommer dekk var slitte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2004 Mine var helt like... Så bra ut fra utsiden med corden blottet på innsiden. Så nå må jeg kjøpe 4 nye dekk til våren. Får begynne å spare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2004 du bør kansje ta forrstillingskontrollen nå da... så slipper du å kjøpe 4 nye vinterdekk i løpet av vinteren, og så slipper du å kjøpe 4 nye sommerdekk neste år osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 1, 2004 Det har jeg gjort... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 2, 2004 Opprinnelig postet av Tommy Rasmussen du bør kansje ta forrstillingskontrollen nå da... så slipper du å kjøpe 4 nye vinterdekk i løpet av vinteren, og så slipper du å kjøpe 4 nye sommerdekk neste år osv Ja, men jeg kommer meg ikke opp på bukkene til de som kan ta forstillingskontroll. Må av med fangerene osv =) ¨Men sant det du sier altså =) Kan fort bli en ond sikrel dette =) PS, i ytterkant var det 3 mm spor pluss =) Så ut som en BMW gjør bakfra =) Hhehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...