Vestfoldinger som driver med RC?

Anbefalte innlegg

Vært mer eller mindre aktiv på rc-fronten i en 6 år nå.. Men kjører for det meste alene..

Det må da være flere som har det her?

 

Tanken var å møtes et sted å kjøre sammen, noen som likte tanken og støtter forslaget?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en TT-01 stående innerst i boden et sted, så da er det bare å donere ekstra timer til døgnet mitt, så kanskje jeg kan finne den fram igjen : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kører litt i ny og ne. Kjører for det meste på banene i Kodal i klassen 1:10 track.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en FG Marder 1:6 jeg kjører med.

 

Bilde165.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig bensin her ja..

 

Du er ikke en av de som har en del problemer med bilen Thomas?

Tenker da på støy og deler som fort ryker..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

deler ryker litt for fort, mulig jeg er litt ivrig, bærebruer er i plast og da er det ikke like heldig å lande litt skjeivt når jeg driver å hopper. Men ellers er det jo bare å dra i snora og kjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører skalabåt, orker ikke det fuelgreiene lenger! :P

Treff på 3.dammen til onsdagskvelden 24. forresten, mange fine båter med lanterner og greier! :)

1:6 bensinbuggy er rått, da.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver mest med båter jeg også, men jeg er ikke ferdig med "fuelgreiene" enda :P

Har nå to stykk katamaraner og en under bygging, alle kjøres med OS 3.5cc utenbordsmotor som går på 45% nitro.

Må si jeg synes båter morsomst å kjøre selvom det er jævlig upraktisk hvis de stopper på vannet :P

 

Har også noen biler stående, blant annet 2stk Traxxas 2.5cc T-Maxx, en Traxxas Revo og en del forskjellige elektrobiler. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg driver også med båt da. Men for min del er det RC båter med seil som gjelder. Vi er nesten 30 båter som konkurerer i sandefjordsfjorden:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ikke tiden for min del å resignere med å lene meg tilbake og stulle med båter helt enda :P

 

Må nesten få prøvd å kjørt med deg en dag i nær fremtid da Thomas :)

(Og dere andre med rc-biler)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg driver også med båt da. Men for min del er det RC båter med seil som gjelder. Vi er nesten 30 båter som konkurerer i sandefjordsfjorden:)

 

Jasså, du er med i denne gjengen ja. Har vært å kikket noen ganger, ser ganske gøy ut :) Men det går nok ikke fort nok og bråker ikke nok for min del :P:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ikke tiden for min del å resignere med å lene meg tilbake og stulle med båter helt enda :P

 

Må nesten få prøvd å kjørt med deg en dag i nær fremtid da Thomas :)

(Og dere andre med rc-biler)

 

Hva kjører du forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså, du er med i denne gjengen ja. Har vært å kikket noen ganger, ser ganske gøy ut :) Men det går nok ikke fort nok og bråker ikke nok for min del :P:nana:

 

Jada......

Jeg er en av DEM......:)

 

Sant nok så går det ikke så fort, men er mer taktikken og teknikken som er fasinerende. Og det hjelper selvfølgelig å være litt seileidiot fra før da... Hehe.... Men nå som guttungen er snart 5 og har skjønt at alt som lukter bensin og svidd gummi er det kuleste i verden: rock : Så blir det nok mest bil i fremtiden: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Har bare en bitteliten kyosho-seilbåt selv, men er stadig forbløffet over hvor logjerrig den er og hvor lite vind som egentlig skal til for å manøvrere!

Har du vært på 3.dammen noen gang forresten, Thomas? Har sett etpar konkurransebåter der tidligere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det at jeg ikke er imponert, tvert imot :) Men jeg har ikke roa i ræva til det.. Fart og plast som spruter er tignen foreløpig ;)

 

 

Thomas: Kjører en 1:8 monstertruck (HPI Savage 21, kraftig modifisert)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Har bare en bitteliten kyosho-seilbåt selv, men er stadig forbløffet over hvor logjerrig den er og hvor lite vind som egentlig skal til for å manøvrere!

Har du vært på 3.dammen noen gang forresten, Thomas? Har sett etpar konkurransebåter der tidligere..

 

Nei, aldri vært der nei, men hørt det er en del skala aktivitet der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, du får ta en tur i morgen (onsdag) kveld, da blir det skalatreff der på dammen med lys og greier. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, du får ta en tur i morgen (onsdag) kveld, da blir det skalatreff der på dammen med lys og greier. :P

 

Det skulle jeg gjerne gjort, men har desverre lagt planer i kveld. Send gjerne en PM et par dager før neste treff på dammen, så skal jeg se om jeg kan få det med meg. Er veldig spennende å se alle de flotte byggene og tekniske finesser dere skalagutta har:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Skjønner! Det var i hvertfall knallfint der i går, med opptil 9 båter på vannet med lanterner og annet lys!

Det var siste utekjøring for sesongen, nå er det innetreff på Sem som gjelder, alle er selvfølgelig velkommen til å ta en titt der også! Se http://www.vmbk.no for terminliste. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.