felger på sportback reklame

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilken felg som står på a3'en i sportback reklamen som går på tv? Ligner på rs6 felgern, men tviler litt på at de ville satt rs6 felg på en a3 i en reklame?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er nok samme designet som RS6 felgene ja.

de kan man bestille orginalt som tillegg til S-Line pakken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey.. takker for svar :) har vurdert disse felgene til min a3, men det er vel en del som har begynt å få dem nå etter hvert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er RS6 Replica ihvertfall:

 

00020.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ronny Sunde

Her er RS6 Replica ihvertfall:

 

åååååååh.. tipper jeg har bestemt meg for at det blir rs6 felger og rieger frontleppen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bilen der er svensk, og er en 3.2l? :tilber::tilber::tilber:

Jeg har fått noen mailer av han angående stylingen min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roger Kristiansen

Den bilen der er svensk, og er en 3.2l? :tilber::tilber::tilber:

 

3.2l kan vi like! Har en kamerat som har en far som skulle ha 3.2 som firmabil.. Det tok for lang tid før de kunne få den, så de bestilte en focus rs isteden.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sætremyr

3.2l kan vi like! Har en kamerat som har en far som skulle ha 3.2 som firmabil.. Det tok for lang tid før de kunne få den, så de bestilte en focus rs isteden.. hehe

 

Og felgene er i 19", noe han angret på, for de var for små.

Men vi har sånne felger i 18" på en demobil her hos oss (sportback 2.0 TFSI Quattro), og de er tøffe, men burde vært i 19 på den bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roger Kristiansen

Og felgene er i 19", noe han angret på, for de var for små.

Men vi har sånne felger i 18" på en demobil her hos oss (sportback 2.0 TFSI Quattro), og de er tøffe, men burde vært i 19 på den bilen.

 

2.0 tfsi? 200 hk som er i den? skulle gjerne hatt den istedenfor 1.6 :)

 

Blir nok nye felger til neste sesong rekner jeg med.. Har slitt ut 2 av sommerdekkene, så da er det vel like greit å kjøpe nye felger samtidig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sætremyr

2.0 tfsi? 200 hk som er i den? skulle gjerne hatt den istedenfor 1.6 :)

 

Blir nok nye felger til neste sesong rekner jeg med.. Har slitt ut 2 av sommerdekkene, så da er det vel like greit å kjøpe nye felger samtidig :)

 

Det er 200hk ja. Det er en helt konge bil. Med alt utstyret som er på den så er det bil til 525k. Kunne tenkt meg den motoren jeg også, den går bra, og det er TØFF lyd i den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roger Kristiansen

Det er 200hk ja. Det er en helt konge bil. Med alt utstyret som er på den så er det bil til 525k. Kunne tenkt meg den motoren jeg også, den går bra, og det er TØFF lyd i den.

 

Du får prøve å bytte da.. de merker sikkert ingenting :) å om de spør deg om du har sett motoren så svarer du: nei den har jeg ik-ikke sett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sætremyr

Du får prøve å bytte da.. de merker sikkert ingenting :) å om de spør deg om du har sett motoren så svarer du: nei den har jeg ik-ikke sett

 

 

 

: smil :: smil :: ja :: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roger: hvordan blir disse RS6 felgene i 18" på en A3 (gamle modellen) tror du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Stokka

Roger: hvordan blir disse RS6 felgene i 18" på en A3 (gamle modellen) tror du?

 

Jeg tror det vil bli veldig tøft på den også jeg:tilber::tilber:, og der ser det jo greit ut med 18" også. Men det er jo en annen boltsirkel på den gamle da (5x100). Den nye har jo samme boltsirkel som A4, A6 og A8 (5x112), så jeg tror ikke de finnes originalt til den gamle A3'n???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får vel kopifelger? regner med dem er ca ca like ihvertfall? lurer veldig på hvordan dette hadde sett ut på A3. Vil helst ikke gå opp i så høyt som 19" heller, men føler dette er "kraftige" felger som må høyt opp i tommer for å se pene ut. Du har jo sett dem i 18". Hvordan er dem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Stokka

får vel kopifelger? regner med dem er ca ca like ihvertfall? lurer veldig på hvordan dette hadde sett ut på A3. Vil helst ikke gå opp i så høyt som 19" heller, men føler dette er "kraftige" felger som må høyt opp i tommer for å se pene ut. Du har jo sett dem i 18". Hvordan er dem?

Fine i 18. !!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Stokka

får vel kopifelger? regner med dem er ca ca like ihvertfall? lurer veldig på hvordan dette hadde sett ut på A3. Vil helst ikke gå opp i så høyt som 19" heller, men føler dette er "kraftige" felger som må høyt opp i tommer for å se pene ut. Du har jo sett dem i 18". Hvordan er dem?

 

De ser VELDIG bra ut, jeg kommer nok til å bestille med sånne når jeg kjøper meg ny bil igjen til sommeren (hvis det betyr noe som helst da? : oppgitt). På den bilen vi har sånne på her (sportback 2.0TFSI) satt det 17" S-line felger fra fabrikk, og det var natt og dag på den bilen. Disse ser ut som om de er minst to tommer større, og gir bilen et veldig tøft utseende. Det vil nok gjøre at bilen din også blir seende utrolig tøff ut. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

701414_2.jpg

 

SNAX!!!!!!!!!

 

 

MÅÅÅÅ BARE HA DISSE ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

18" på Bora

ricky.jpg

 

18" på Golf

pic3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye fint her ja.. det blir nok 18" rs6 på meg.. tror 19" blir for stort..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sætremyr

Mye fint her ja.. det blir nok 18" rs6 på meg.. tror 19" blir for stort..

 

Går det an at det blir for stort da? : klø :: klø :: oppgitt: oppgitt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.