Anbefalte innlegg

Heisann!!! Alle hatt ei fin helg?!?!

 

Lurte på om det er noen som har en elefantjekk til låns? Skal ut med motoren for å skifte clutch og grenrør på GTIen... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo: vinke :: vinke :: vinke :: vinke :

Eg har jo eg.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, kom aldri på å spør deg... Va så opphengd i den fantastiske PS3 stolen du lagde.. :D hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, men det e bare å låna ann hvis du vil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fine... seie ifrå når eg trenge ann.. satse på at det går på en dag eller to.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenke høgt her nå. Må vell ver mulig å få løsna ann og senka motoren ner på den eine siå så eg fer plokka av clutchen?

 

Ny clutch e forresten bestilt idag.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var alt gjort klart for demontering av kassa og clutch på fredag. Elefant skal hentes i morgen, takk til Team Kluge Garasjemekk! :)

 

Har en liten forspørsel til om noen føler ser truffet.... Hadde vært flott med litt ekspertise hjelp fra noen som har demontert og montert en clutch før på GTI eller annen bil. Regner med at det er ganske likt? : klø : Skal demontere og montere på fredag. Noen som føler de kan bidra med noe smart...? hehe.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det der tar du på 4-5 timer LETT...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LETT har jeg aldri gjort det før.. hehe.. har fått magne gode tips fra Øivind Løkset, tusen takk.. Så det skal nok gå alene også ja, men kanskje hvis noen har lyst å være med så setter jeg stooor pris på det.. :)

 

Alle er velkomne til å mekke på fredag hvis de vil :) Bilen skal monteres i en fei.. Hehe.. :D Dvs... Det som er av rust fremme skal pusses, smøres og grunnes. Det som er bak som må sveises haster ikke sånn. Hehe.. :) Men bilen skal monteres sammen igjen.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler ikkje eg har så nye å bidra me, men har faktisk skifta clutch på ein t3. Snakke me dag eller kveld i mårå? Har ferie

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.