At folk ikke kan holde fingerene unna!

Anbefalte innlegg

Okei...har ikke blitt frastjålet en bil eller en felg......bare en liten ventilhette.......men du verden så irriterende!!!!!!!!

Hva er vitsen med å skru av EN ventilhette på noens bil...........hadde det vært en vanlig kjip gummi sak hadde jeg ikke klaga, men jeg håper jeg får tak i lik , ellers må jeg jo kjøpe 4 nye.........At ikke folk kan holde fingrene for seg selv.....knurr!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor dumt er det da? En! Hadde det vært alle fire hadde det jo vært noe, men en??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett i en liten Z-skrue, så får de den ikke av uten verktøy.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En eller annen har manglet en sånn sak eller så er det bare unger som har skrudd den av.. Jeg tipper det siste..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så bare èn? Hadde vel ikke tatt lange tiden å skrudd av alle fire (så hadde`n hatt tre i reserve:D)

 

I fjor så blei jeg frastjålet eksosstussen på cab`n.:( Den var bare skrudd fat med noe eksosklemme opplegg. Så da hadde det ligget noen folk på en p.plass og skudd av mens jeg har vært inne å handlet. Så i år blei det helsveist rusfritt fra Ferrita. Litt vanskeligere å få med seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du sikker på at noen har stjålet den ene ventilhetta? Hvis den har vært løs så kan den falle av av seg selv ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg funnet ut av mysteriet.............det var ikke tyver og ikke unger.....MEN Møller......MÅ ha vært de som har glemt den pga så i service rapporten at de har sjekka lufttrykk i dekka.....gidder ikke å pese de pga var fornøyd med servicen og har allerede snakka med dekkforhandlerhelten min som sa jeg kunne stikke innom å få en.....det skal jeg på Mandag......Lurer på om jeg skal kjøpe 5 og lakkere 4.......kanskje litt kult....veldig lett å finne da :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Per...de sitter banka fast...ikke bokstavlig...men de kan ikke falle av.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas L. Olafsen

Nå har jeg funnet ut av mysteriet.............det var ikke tyver og ikke unger.....MEN Møller......MÅ ha vært de som har glemt den pga så i service rapporten at de har sjekka lufttrykk i dekka.....gidder ikke å pese de pga var fornøyd med servicen og har allerede snakka med dekkforhandlerhelten min som sa jeg kunne stikke innom å få en.....det skal jeg på Mandag......Lurer på om jeg skal kjøpe 5 og lakkere 4.......kanskje litt kult....veldig lett å finne da :-)

 

 

Hallo på deg. Den var borte når jeg hadde service på den. det skrev jeg opp. Så det skulle du få beskje om. Å jeg har tatt med en box hjem til deg, så det er bare å komme og hente den. Og takk for att du var fornøyd med servicen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei.....hm...det glemte Morten å si.....Vel...mulig noen rappa den alikevel da(pga de satt som banken)......vel da skal jeg ikke skylde på deg......svinger innom å henter boksen jeg vettdu....kanskje den kan holde musa vekk.......(eksperiment).......

Servicen var knall......når jeg hørte det var deg som hadde gjort det visste jeg at gulingen var i gode hender.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er nye (5stk) ventilhetter anskaffet og de (4) er skrudd på med fastnøkkel.........de nye jeg fikk av dekkhelten min er faktisk mye finere enn de orginale TSW hettene så hele greia gjorde plutselig ingen ting kan man si.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.