Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Roger Kristiansen

Veldig bra at du har den innstillingen, det skulle nok mange flere hatt!!!!

 

For min egendel skjønner jeg ikke at noen kan tenke anderledes. Ha en god kveld på Torsdag alle sammen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Jensen

Jupp, surt dette da alt var til rette lagt for at jeg skulle være med ut, men for ta det en annen gang, sønnen min går foran alt i livet mit.

det er viktig å prioritere ungen din:) det kommer flere muligheter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lasse Nilsen

Jeg må nok på jobb litt senere på kvelden, men en brus med andre fra VACN har da aldri vært helt feil?

 

Anne Mette: bare gå midt i flokken, så får vi deg nok inn :P

 

Vel, jeg har snakket med Dereck på Churchills, og jeg skulle få lov å komme. Kunne tilogmed ta meg en øl, selv om det var 20 års grense. Men han lurte på om vi hadde bestilt noe bord? Han sa at det burde gjøres hvis det var endel som kom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bord er bestilt! Jeg har gitt beskjed pr.tlf at vi trenger plass til 20-25 stk., noe de sa var greit. Får håpe at dette holder.....:venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Bord er bestilt! Jeg har gitt beskjed pr.tlf at vi trenger plass til 20-25 stk., noe de sa var greit. Får håpe at dette holder.....:venner:

 

Vi får vel på en måte håpe at det IKKE holder? Det hadde jo vært digg om det kom enda flere? : rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roger Kristiansen

Vi får vel på en måte håpe at det IKKE holder? Det hadde jo vært digg om det kom enda flere? : rock :: rock :

jo fler jo bedre, men det er jo vanlig at folk "faller" fra når kvelden plutselig er der. Sikkert noen som kommer litt senere også. Jeg kan sikkert ha en eller to på fanget (sier ikke hvem) : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

jo fler jo bedre, men det er jo vanlig at folk "faller" fra når kvelden plutselig er der. Sikkert noen som kommer litt senere også. Jeg kan sikkert ha en eller to på fanget (sier ikke hvem) : smil :

du må vel sitte på fanget, siden du alltid kommer forsent på viktige ting:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

du må vel sitte på fanget, siden du alltid kommer forsent på viktige ting:D

 

Den satt tenker jeg??:touche::touche:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roger Kristiansen

Den satt tenker jeg??:touche::touche:

: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får prøve å ikke falle fra, selv om jeg kommer til å være trett som en alke....og dertil lett i farta :full: Ser ikke ut til at jeg kommer meg iseng, nfs u2 ble litt for spennende for meg her jeg sitter til at sega frister...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arne: FØR du snøvler den kvelden har du PRATEPLIKT med JAM!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kristoffer Evjen

Får prøve å ikke falle fra, selv om jeg kommer til å være trett som en alke....og dertil lett i farta :full: Ser ikke ut til at jeg kommer meg iseng, nfs u2 ble litt for spennende for meg her jeg sitter til at sega frister...

 

 

mhmmm... sitter her ,med Golden Eye Rogue Agent på xbox.... skulle baaaaare prøve om det var noe(var ferdig lasta ned og brent på dvd kl 22) og jaggu sitter jeg her enda.... jobb om 5 timer...:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For jeg som ikke er lokalkjent i Tigerstaden og skal ha med meg bilen både til og fra, kan jeg få et tips til nær og billig parkering av vra.... ehh.. bilen min samt beskrivelse av hvordan jeg kommer meg til startplata for helaftenen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parkere? Prøv Statoils parkeringshus ved konserthuset. Churchills ligger i gaten mellom Spikersuppa og borggården til rådhuset. Vi sees...

 

 

:full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Parkere? Prøv Statoils parkeringshus ved konserthuset. Churchills ligger i gaten mellom Spikersuppa og borggården til rådhuset. Vi sees...

 

 

:full:

 

 

ehhh: klø : hvor er Konserthuset? : klø : og ikke minst hvor er Spikersuppa og borggården?: klø : : klø : : flau :: dum :: vinke :

 

med andre ord.... HJEEELPP!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kommer med bil er vel det letteste fra den siden du kommer å kjøre forbi sentralbanestasjonen, inn i tunnellen som er 40 meter dyp. under bispelokket, og ta av mot sentrum vest inne i tunnellen. Når du kommer ut av den så tar du tre ganger til venstre, og da er du inne i gata som går forbi det parkeringshuset det var snakk om.

 

Når du har parkert bilen, og kommer ut igjen på samme gata, forsetter du samme veien som du kom med bilen, videre til lyskrysset, og tar til høyre der. Da ser du rådhuset rett fram. Gå til du kommer på venstre siden av rådhuset fra der du kommer fra. Der er hovedinngangen. Så snur du deg med ryggen mot døra på rådhuset, går bortover gata som er rett frem, og du vil få Churchill på høyre hånd etter ca 50 meter.

 

Var dette forståelig i det hele tatt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roger Kristiansen

Hvis du kommer med bil er vel det letteste fra den siden du kommer å kjøre forbi sentralbanestasjonen, inn i tunnellen som er 40 meter dyp. under bispelokket, og ta av mot sentrum vest inne i tunnellen. Når du kommer ut av den så tar du tre ganger til venstre, og da er du inne i gata som går forbi det parkeringshuset det var snakk om.

 

Når du har parkert bilen, og kommer ut igjen på samme gata, forsetter du samme veien som du kom med bilen, videre til lyskrysset, og tar til høyre der. Da ser du rådhuset rett fram. Gå til du kommer på venstre siden av rådhuset fra der du kommer fra. Der er hovedinngangen. Så snur du deg med ryggen mot døra på rådhuset, går bortover gata som er rett frem, og du vil få Churchill på høyre hånd etter ca 50 meter.

 

Var dette forståelig i det hele tatt?

 

nei??? hehe jeg kommer nok med det kalde helvetes transportmiddel (buss, skal jo drekka) og den bussen går til Plata.... Kart anyone? langt å gå derfra:) ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer du fra plata så er det bare å gå opp Karl Johan til du passerer Stortinget. Så krysser du over plassen foran stortinget, mot den peppes'n dere skal ha julebord på. Tar til høyre der, og følger gata oppover til du ser hovedinngangen på rådhuset inn til venstre. Gå inn den gata, så får du Churchill på venstre hånd etter 25 meter.

 

Gikk det an å skjønne den da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepps!

 

addressen til sjappa da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke aning, men det vet vel Arne regner jeg med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den står forresten i den første posten i tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jan Nielsen

jepps!

 

addressen til sjappa da?

 

Rykk tilbake til start. Der står adressen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg skulle greie å komme litt sent,(noe som har en tendens til å skje :fy: ) og følget har gått videre, hadde det vært fint om en eller annen kunne lagt ut telefonnr sitt(eller sendt det på pm), slik at jeg slipper å tråle byen på utkikk etter (forhåpentligvis) godt selskap :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noe problem med å legge ut mitt jeg.

 

909 79 307

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kristoffer Evjen

Om jeg skulle greie å komme litt sent,(noe som har en tendens til å skje :fy: ) og følget har gått videre, hadde det vært fint om en eller annen kunne lagt ut telefonnr sitt(eller sendt det på pm), slik at jeg slipper å tråle byen på utkikk etter (forhåpentligvis) godt selskap :)

 

Mitt ståt i signaturen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.