Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Roger Kristiansen

Hehehe, har ikke bergenseren kommet seg i seng før nå? Da tviler jeg på at du kommer deg på jobb før tolv. : oops :

er i rute nå!

: syk : : syk : : syk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en hyggelig kveld:) Dere aner ikke hvor morsomt det er å se på at alle andre blir fulle! hehe:) Hehehe:) Håper dette kan gjentas, for neste gang skal jeg også drikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en hyggelig kveld:) Dere aner ikke hvor morsomt det er å se på at alle andre blir fulle! hehe:) Hehehe:) Håper dette kan gjentas, for neste gang skal jeg også drikke.

Det var da ingen som ble fulle???

Du var forresten litt stille synes jeg, men det var vanskelig å overdøve bergenseren? Hehehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du var forresten litt stille synes jeg, men det var vanskelig å overdøve bergenseren? Hehehe

Er ganske stille og rolig av meg når jeg er med mange jeg ikke kjenner. Kan kanskje ha noe med han å gjøre også ;) hehe, neida. Må bare bli varm først, vet du. Og som alle veit, alkohol varmer godt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hææææææ hva sier du? jeg hører ikke på det øret (eller hva Nina-Marie) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da satser vi på at du har blitt husvarm til neste gang da, Anne Mette, så kjører du showet da?;)

Det var veldig koselig, og det var bergenseren også, bare at han var det litt høyere enn oss andre? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da satser vi på at du har blitt husvarm til neste gang da, Anne Mette, så kjører du showet da?;)

Det var veldig koselig, og det var bergenseren også, bare at han var det litt høyere enn oss andre? :D

Hadde bare bergenserne vært som Jan, hadde det ikke vært noen sak... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får takke for en trivelig kveld jeg også! Var ikke greit å komme seg opp og på skole idag, men det gikk da etter litt syting. Syntes fryktelig synd på meg selv da klokka ringte. Må gjentas!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hææææææ hva sier du? jeg hører ikke på det øret (eller hva Nina-Marie) :)

HÆÆÆÆ SA DU NOE?? HÆÆÆ?? Hører ingen ting jeg hehe :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så meget for en hyggelig kveld med hyggelige personer som hygget seg til sene morgentimer.

: gb :: gb :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må også få takke for en virkelig hyggelig kveld. Jeg sto opp nå for en time siden etter å ha kjørt hele natta. Var hjemme halv 9. Glatt etter Bjorli ja. Takk Quattro!! :tilber: Men nok om det. Bilder ja.... hm.... jeg hadde jo ikke film i kameraet da og det var kanskje litt dumt :P Neida, slapp av, det kommer. Dere får bare ta frem den store kniven og smøre dere med litt tålmodighet:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må også få takke for en virkelig hyggelig kveld. Jeg sto opp nå for en time siden etter å ha kjørt hele natta. Var hjemme halv 9. Glatt etter Bjorli ja. Takk Quattro!! :tilber: Men nok om det. Bilder ja.... hm.... jeg hadde jo ikke film i kameraet da og det var kanskje litt dumt :P Neida, slapp av, det kommer. Dere får bare ta frem den store kniven og smøre dere med litt tålmodighet:D

Weeeeeee mannen vi alle har ventet på i dag : gb :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ENE som var edru nok til å skjønne hvordan kameraet virker? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt med bil egentlig. Jeg rakk jo typisk ikke toget... Men forrige gang jeg kjørte hjem fra oslotur med vacn folka (FGL Julebord?) endte det i grøfta etter at hjula mine nekta å kjøre på snø. Tenke seg til... Men det var utrolig morro, rakk å brekke og snurre rundt og alt som er artig på snøen før bilen stoppa. Vet ikke helt om jeg gleder meg til bildene, men å smøre meg er ikke noe problem!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt med bil egentlig. Jeg rakk jo typisk ikke toget... Men forrige gang jeg kjørte hjem fra oslotur med vacn folka (FGL Julebord?) endte det i grøfta etter at hjula mine nekta å kjøre på snø. Tenke seg til... Men det var utrolig morro, rakk å brekke og snurre rundt og alt som er artig på snøen før bilen stoppa. Vet ikke helt om jeg gleder meg til bildene, men å smøre meg er ikke noe problem!

Hehe, ikke bare du som kjørte i grøfta etter Oslo tur. Jeg blei henta av Viking i grøfta ved Stryken ca 00.30. Jeg skylder på dekkene jeg også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gikk ikke så ille for meg da, tok en 180 graders skrens på en avkjøring fra E18 ved asker for å ikke fronte med en lyktestolpe der. Det var ca. 15 cm snø i veibanen der og fronten på bilen så ut til å forelske seg i stolpen der. Perverse bil!! Den stolpen var alt for stor!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Terje, nå har vi snart smørt oss med nok tålmodighet... ;)

:bump:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hoho... får først nå takket for en superhyggelig kveld!!! gikk plutselig tom for ADSL på fredag da jeg kom hjem fra jobb.... noe som var eh.. veeeel... litt tidligere enn planlagt.. skal vi se... : klø : kom meg på jobb ca 1130 og var hjemme igjen tja.. 1500? tilbrakte mesteparten av tiden på lageret og melkerommet der det var kjølig og forfriskende!!

SÅ nå sitter jeg på kontoret med laptop og modem for NGT er fremdeles utsolgt for adsl på høvik kan det virke som.... : bh :

Og en ting.... jeg snakker ikke fort eller høyt når jeg drikker... det er dere som hører etter for sakte og og høyt... :glad:

Men over til noe mer viktig.... Når er neste gang? : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og en ting.... jeg snakker ikke fort eller høyt når jeg drikker... det er dere som hører etter for sakte og og høyt... :glad:

Men over til noe mer viktig.... Når er neste gang? : smil :

HÆÆÆ?? Sa du noe? Hææ? Hm.. :nana:

Neste gang? Tjaaa det blir vel julebordet ditt, men det blir uten meg : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:touche:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Terje, nå har vi snart smørt oss med nok tålmodighet... ;)

:bump:

Det er en ukes responstid og jeg hare bedt dere om å bruke den STORE kniven til å smøre med, så smør på:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepps.... uten deg.. og da slipper 90% av de gutta som er der å dra hjem med Whiplash! :nana::D

Beklager gutter, jeg bare måtte! :glad:

blir artig på lørdag hvis jeg klarer å stable meg på beina siden det er julebord nr 2 med jobben på fredag :venner:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir artig på lørdag hvis jeg klarer å stable meg på beina siden det er julebord nr 2 med jobben på fredag :venner:

du begynner jo å bli så gammel, så det er vel en liten mulighet for att du ikke orker det?;):D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.