Agder: Noen som har en bensinpumpe å låne bort?

Anbefalte innlegg

Driver med å feilsøker min Audi 200, noen på et annet forum mener at jeg trenger en ny bensinpumpe. Da jeg synes det er litt dumt å kjøpe (dyre) deler og håpe på at det funker, så skulle jeg gjerne ha testet med en pumpe som jeg i utgangspunktet slipper å betale for.

 

Pumpen jeg trenger er brukt på sene type 44 samt alle årganger C4. Dagens delenummer er 443 906 087 BE, men enkelte eldre nummer passer også. Hvis noen har en ekstra pumpe å låne meg, så hadde jeg vært takknemlig for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det kan være en løsning å måle trykket på den i stedet...i tilfellet du ikke får lånt en da?

 

Tror jeg skal ha liggende bensintrykksmåler et eller annet sted...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg føler at jeg ikke burde handle inn mye nytt verktøy for tiden. Har for mye som det er...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si i fra hva du finner ut!

 

Er i samme situasjon selv og den lokale vw-forhandleren her skal ha 5100.- for ei ny pumpe, noe som er litt mye å punge ut for når jeg ikke er 100% på at det er bensinpumpa min som feiler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.