Agder: Trenger lagringsplass for møbler etc

Anbefalte innlegg

Pga flytting etc så trenger jeg en lagringsplass ASAP. Denne plassen må være tørr og frostfri pga lagring av møbler, bøker, oppvaskmaskin etc.

 

Et kaldt lager for oppbevaring av bildeler, verktøy og andre ting som tåler frost og fukt er også veldig interessant og trengs like fort!

 

Trenger denne plassen for inntil ett år. Bør selvfølgelig være billig... Noen som kan hjelpe eller tipse om noe? Må ikke være i Arendal, men helst i nærheten. Strekningen Grimstad-Tvedestrand-Froland.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har et kaldt lager jeg.men blir vel litt langt til lyngdal :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det blir litt drøyt... Takker for tilbudet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Per !

Hvor mye plass trenger du ?

Jeg har plass til en del i kjellerstuen, hvis

jeg bare får flyttet litt på noen påhengsmotorer,

motorsykkelen og diverse ;)

 

Mvh

Terje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har skaffet meg oppvarmet lagringsplass til møbler, bøker etc i Arendal sentrum, men er fremdeles på utkikk etter plass til noe bildeler, felger og slikt... Har egentlig ikke helt oversikt over hvor mye plass jeg trenger. Hvis du er hjemme kan du gjerne ringe meg i kveld, er på jobb fra 2200.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har skaffet meg oppvarmet lagringsplass til møbler, bøker etc i Arendal sentrum, men er fremdeles på utkikk etter plass til noe bildeler, felger og slikt... Har egentlig ikke helt oversikt over hvor mye plass jeg trenger. Hvis du er hjemme kan du gjerne ringe meg i kveld, er på jobb fra 2200.

 

Hei Per !

Jeg er tilbake i Korea :o

Regner med å være hjemme om 1-2 uker.

Ringer deg da :)

 

Mvh

Terje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.