Fikser felgen på Sandnes !!!

Anbefalte innlegg

Dette ser veldig bra ut, kanskje det finnes håp for den ene 19" felgen min også da uten å måtte ta den til Oslo :) Noen som har erfaring med Eurodekk??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet vor i sandnes di holde til ?!

: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eine felgen min trenge et besøk hos doktoren.. kor holde an t?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Cato M.Olsen

Noen som vet vor i sandnes di holde til ?!

: klø :

 

 

EURO DEKK I SANDNES FIKSER FELGER

Tlf 51624631

http://WWW.eurodekk.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Cato M.Olsen

Noen som vet vor i sandnes di holde til ?!

: klø :

 

Mener det er den sjappa som ligger "bak" Gann vidergående (avd. bilfag. ) Der med Maxi i Sandnes og kjøre vider mot Havana Og Dale

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg bulka innerkanten på min felg for et par månedar siden.

Fekk den retta ut på Autoservice på Bryne. Han sko ha 250,-

Han konne retta innerkanter og sånn, men han hadde ikkje utstyr te å lakkera polerte kanter og sånn.

Felgen min blei go som ny og det va jo billigt og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja d var ikke galen pris me 250 kr for retting av felg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel tråd, men er det noen som driver med retting av felger stavanger/sandnes området nå?

 

Må rette minst ett par av felgene mine,

er ikke kast i de men de er litt urunde : bh :

 

Takknemlig for tips :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fremdeles samme plassen,men de har vel skifta navn nå hvis jeg ikke husker feil:)

Men ja de retter opp felger enda,husker ikke prisen men det var ikke kjempebillig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fremdeles samme plassen,men de har vel skifta navn nå hvis jeg ikke husker feil:)

Men ja de retter opp felger enda,husker ikke prisen men det var ikke kjempebillig

 

Takker.:)

 

vett du om flere plasser? eller er det kun der de retter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er noen på østlandet også,de skal være meget flinke og forholdsvis billige.

Ellers så er Eurodekk de eneste her i distriktet som jeg vet om

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg va på eurodekk i sandnes og hørte om pris for ca et år siden, og då meine

eg han sa at han sko ha 700,- pr. felg viss det va felg uten dekk og 800,- viss han måtte ta av og på dekket sjøl.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg va på eurodekk i sandnes og hørte om pris for ca et år siden, og då meine

eg han sa at han sko ha 700,- pr. felg viss det va felg uten dekk og 800,- viss han måtte ta av og på dekket sjøl.

 

Takker Arvid usikker på om 20" dekket mitt har så veldigt godt av å bli tatt av og satt på igjen : klø : han som la dekka på sleit ein del med å få de på ser du. Er litt redd for att de kan ta skade

 

Det eg synst er litt merkeligt er att han som la de på ikke såg att de var skeive. eg spurte han flere ganger å han sa de var heilt rette vertfall for kast ,muligt att de ikke ser att de er urunde i ballanseringsmaskina? noen som vett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker Arvid usikker på om 20" dekket mitt har så veldigt godt av å bli tatt av og satt på igjen : klø : han som la dekka på sleit ein del med å få de på ser du. Er litt redd for att de kan ta skade

 

Det eg synst er litt merkeligt er att han som la de på ikke såg att de var skeive. eg spurte han flere ganger å han sa de var heilt rette vertfall for kast ,muligt att de ikke ser att de er urunde i ballanseringsmaskina? noen som vett?

 

Det er jo nettopp det man skal se i en balanseringsmaskin:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser høydekast veldig godt i en balanseringsmaskin, men det kan hende maskinen sier "0 gram bly nødvendig" siden den bare greier å korrigere vanlig kast.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelige greier alså.:confused: får kjøra de i maskinen ein gang til å se i løpet av uka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leverte felgen min te østfold felg teknikk for to dager siden, da retter de ytterkanten min, evt det som må rettes, og lakkerer/polerer, felgen skulle bli akkurat som ny.. Betaler 1000kr..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.