Anbefalte innlegg

Da er det første tirsdag i mnd igjen... Med det grufulle været vi hadde sist i tankene tar vi turen inn i varmen og reser fra oss litt på Go Kart banen på Minde.. Vi tar litt sosialt preik i salongen først og så kruser de som vil utpå banen...

 

Hadde tenkt oss på Ast denne gangen, men det passet ikke.. Skal ringe de igjen om et par uker. De vill ha oss på besøk og vise frem sine nye lokaler og verksted.

 

 

Vel møtt alle sammen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det er midttun du mener. Og klokkeslettet er 19 som vanlig? Tror ikke jeg har sjangs til å komme denne gangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er HELT rett ja, midttun klokken 1900.... Du har å stille:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei...

 

Har fortsatt ik fått igjenn bilen min eg so eg trur ik eg kommer.. dåke blir bare so lei når eg knuser dere ute på banen!!

 

: fis :: fis :: fis :

 

Mvh

Espen Haga

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne vært med dere, men har skadet foten min og den er på bedringens vei, så har ikke lyst å ødlegge den på nytt. Kjenner meg selv såpass at i det jeg sitter meg i den go carten, da slar konkuranse instinktet inn og alt annet blir blokkert, og da ryker nok foten i sammen slengen. Vell best å holde seg hjemme.

 

Jeg får prøve å bli med på AST. Dere får ha god tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ikke kjøre vet du, bare å preike å drikke litt cola det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo alltids ta meg en tur, blir jo sikkert artig. Har vi noen form for rabbatter på ASTP??? Må ha meg nye dempere bak, de tok kvelden. Kjipe greier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj! kan ikke komme jeg heller. Jobber. Bare Øystein som kan dra på klubb-møte i arbeidstiden. ;)

 

Kos dere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var faktisk på jobb i dag og:D

 

Vi var vel knapt 12-15 stk... Snakket løst om ting tang, litt om evt. banekjøring i vinter om folk er hypp, liten fest/sammenkomst i leid lokale etc... autofil messa, sharif, våler og bil bil bil... Var bare TO??? som kjørte cart... Så sniffa vi litt på bilene i mørket(feeet luftfilterboks på en S3) osv... Når vi var blå av kulde gikk turen i bilen med varme på full guff til jeg var vel hjemme...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Wilthil

Så sniffa vi litt på bilene i mørket(feeet luftfilterboks på en S3) osv...

 

Espen sin?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.