#1 Skrevet September 29, 2008 Er kaaaanskje litt tidlig ute men er det kommet noe dato for ka tid treffene blir neste år? Er bane treffene jeg er ute etter hovedsaklig... Må starte tidlig å forhandle meg fri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2008 Dårlig med respons her.. Er jeg vel tidlig ute eller jobber dere med saken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2008 Bedre og sende en PM til f.eks Andreas Skotner tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2008 Dette er det vel ingen som vet før i januar/februar, ref. tidligere år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2008 Heisann. Her har jeg ikke gjort jobben min skikkelig gitt. Denne tråden har gått meg hus forbi. Bare å beklage! Vi har enda ikke fått satt noen datoer så noe endelig svar har jeg ikke til dere. Terminliste blir postet på Hovedsidene som alltid så snart vi vet noe. Så skal jeg forsøke å oppdatere så godt jeg kan her inne på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2008 Flotters, mitt nyttårs løfte blir og komme på alle klubb treff:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 21, 2008 Flotters, mitt nyttårs løfte blir og komme på alle klubb treff:) Det høres ut som ett av de beste nyttårsløftene man kan ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 21, 2008 kan vel bare håpe om at det blir Vålertreff etter eksamenstid i år og eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 14, 2009 Bump, til tross for at info sikkert er rett rundt hjørnet... Blir Vålertreffet samme helg som BR i år også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 14, 2009 Bump, til tross for at info sikkert er rett rundt hjørnet... Blir Vålertreffet samme helg som BR i år også? Pr i dag ser det ut til at disse treffene krasjer også iår desverre. Vi har fått tildelt 6. – 7. Juni på av Vålerbanen. Dette ser det ut til at det er vanskelig å gjøre noe med (Ja, vi har forsøkt. Skal vi ha en annen helg av vålerbanen blir det tidlig i april/mai eller mye senere.) Vi skal nå undersøke hvem som har de tilstøtende helgene og se om det kan være mulig å bytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 14, 2009 Pr i dag ser det ut til at disse treffene krasjer også iår desverre. Vi har fått tildelt 6. – 7. Juni på av Vålerbanen. Dette ser det ut til at det er vanskelig å gjøre noe med (Ja, vi har forsøkt. Skal vi ha en annen helg av vålerbanen blir det tidlig i april/mai eller mye senere.) Vi skal nå undersøke hvem som har de tilstøtende helgene og se om det kan være mulig å bytte. Jeg håper for GUDS skyld dette ikke kræsjer iår også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 14, 2009 Jeg håper for GUDS skyld dette ikke kræsjer iår også Jeg skulle mer enn gjerne hatt med meg begge treffene selv. For klubbens del er det også meget gunstig om det IKKE krasjer, men det er mange om beinet på å få hele helger på Vålerbanen, så det er ikke sikkert vi får endret det desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 14, 2009 Uansett årets endelige resultat, kan man skyndte seg og spørre om 2010? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 14, 2009 Fryktelig kjipt om BR krasjer med våler i år også, men klart at vi må jo bare ta den datoen vi får på våler uansett. Mange etterspurte helger der midt i sesongen så skal jo være glad for at vi for en helg der i det heletatt:) Men synd om det kommer på samme helg som BR som det også gjordet i fjor.. Det er jo litt utrolig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 14, 2009 Uansett årets endelige resultat, kan man skyndte seg og spørre om 2010? Fryktelig kjipt om BR krasjer med våler i år også, men klart at vi må jo bare ta den datoen vi får på våler uansett. Mange etterspurte helger der midt i sesongen så skal jo være glad for at vi for en helg der i det heletatt:) Men synd om det kommer på samme helg som BR som det også gjordet i fjor.. Det er jo litt utrolig. Det som er litt spesielt er nettopp det Per-Kristian påpeker her. Utrolig stor etterspørsel etter banetid i sesongen. Dette kombinert med at det ikke akkuart florerer med egnede baneanlegg i Norge gjør at vi får en litt merkelig maktbalanse. Dette gjør at man ikke bestiller en helg på Våler, man får en helg TILDELT... Altså er det ikke mye vi kan gjøre for å påvirke dette, men vi gjør det vi kan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 14, 2009 Hahahahahahahaha, ja jeg vet hvor jeg drar... Kanskje på tide å kutte ut Vaaler snart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 14, 2009 Var da ikke så dårlig oppmøte på Våler i fjor heller. Jeg kommer uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 14, 2009 Var da ikke så dårlig oppmøte på Våler i fjor heller. Jeg kommer uansett Var nok ikke så dårlig med AUDI nei... jeg vet godt hvor jeg drar i år også hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 14, 2009 Hva er BR for dem som ikke pugger alle forkortelser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 14, 2009 Hva er BR for dem som ikke pugger alle forkortelser? BR = Bug Run jeg vet også hvor jeg drar, og det blir ikke i Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 14, 2009 Heldigvis krasjer det ikke med ACR-treffet som er helga etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 15, 2009 Helt utrolig...! Kanskje endre navn på treffet snart? "Hovedtreff" passer vel ikke akkurat om VW-bilene så godt som uteblir. Synes det høres helt tullete ut at man ikke har noe å si med tanke på valg av helg. Er det slik Våler opererer eller er det fordi man starter med planleggingen/bestillingen av banen for sent?? Det BURDE være en tankevekker at antallet VACN-medlemmer som stikker av med førstepremien på Bug Run ØKER hvert eneste år. Vi gjør jo så og si rent bord i de vannkjølte klassene! For å slenge på ett par ekstra flasker med tennvæske på dette "bålet" så tør jeg påstå at, har man fryktelig lyst på å dra en "pokkis" i VW-klassen bør man helt klart reise til Våler. ........for Norges BESTE VW-bygger er hos søta bror den helgen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 15, 2009 Helt utrolig...! Kanskje endre navn på treffet snart? "Hovedtreff" passer vel ikke akkurat om VW-bilene så godt som uteblir. Synes det høres helt tullete ut at man ikke har noe å si med tanke på valg av helg. Er det slik Våler opererer eller er det fordi man starter med planleggingen/bestillingen av banen for sent?? Det BURDE være en tankevekker at antallet VACN-medlemmer som stikker av med førstepremien på Bug Run ØKER hvert eneste år. Vi gjør jo så og si rent bord i de vannkjølte klassene! For å slenge på ett par ekstra flasker med tennvæske på dette "bålet" så tør jeg påstå at, har man fryktelig lyst på å dra en "pokkis" i VW-klassen bør man helt klart reise til Våler. ........for Norges BESTE VW-bygger er hos søta bror den helgen!! Hei. Det er nok samme måte som feks ACR gjør det på. Altså, man får tildelt en helg. Irriterende, da jeg skulle på begge treffene i år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 15, 2009 Blir nok til at jeg også er i sweden denne helgen, men fryktelig lyst til å komme på våler også... Blir ikke lett der her: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 15, 2009 Må man ha bur for og kjøre med is pigg i sverige i år eller???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...